Volgens een vriendin van me kunnen ze ook niet garanderen dat je met zijn tweeen kan gaan, terwijl ik dat juist belangrijk vind.
Zit je daar in je remi

Waar ga jij heen dan?
Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Waarom ga je als student niet via Aiesec? Ik heb me daar ook aangemeld en als ik het rond kan krijgen met de rest van m'n planning zal ik dit jaar ook ergens in een niet al te koud land gaan stagelopen.
meschianza schreef:Aragorn schreef:Waarom ga je als student niet via Aiesec? Ik heb me daar ook aangemeld en als ik het rond kan krijgen met de rest van m'n planning zal ik dit jaar ook ergens in een niet al te koud land gaan stagelopen.
Zou je daar dan geen studieverplichtingen bij hebben? Studeren in het buitenland is weer heel anders dan werken in het buitenland.
Nan schreef:Wat stel je je voor bij vrijwilliger bij een bijbelschool? Wat ik zo vluchtig even opmaakte uit die website is het eigenlijk een school waar bijbelcursussen worden gegeven, niet echt een instelling waar vrijwilligers worden gevraagd.
Over die stage in Engeland... Mijn school regelt niets, ik moet alles zelf doen. Het komt ook puur uit mezelf, het is niet verplicht of zo.
De site www.4exchange.nl spreekt mij wel aan!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten