Schaatsen met Refoweb

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 jan 2007 12:52

Nee :D Hoewel ik nog wel heb verteld dat je heel goed kan vlechten.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 07 jan 2007 12:57

tsss! schande!! volgende keer niet vergeten mijn groeten over te brengen gij herder! :x
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 07 jan 2007 14:56

Haha, ziet er gezellig uit :)
Weinig geschaats als ik dat zo zie, zwak hoor...
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 07 jan 2007 15:02

toen zijn er weinig foto's gemaakt.... er is een hoop geschaatst hoor. Alleen niet door mij :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 07 jan 2007 15:06

En nog wat foto's van gisteren:

Afbeelding
Team Refoweb toonde een interessante nieuwe techniek voor de ploegenachtervolging. De teamleden van voor naar achter: Henkie, Annette, Omega, Dancer en Australiafreak. Op de achtergrond kijken onder meer MW, Phox en Nuy toe.

Afbeelding
Omega en Bija hielden zich bovendien bezig met een stukje oud-Hollandse folklore en zwierden statig over de baan. Wat niet is vastgelegd, maar zeker niet onvermeld mag blijven, is dat onze Bija ook nog minimaal 20 kindertjes heeft leren schaatsen.

Afbeelding
Henkie kreeg les van een oude vrij... ehhh... breister.

Afbeelding
Omega daarentegen had deze lessen in het geheel niet nodig en toonde zich een volleerd breier.

Afbeelding
En voor de succesvolle breiers, in dit geval Mariekje88, was er zelfs een heus brei-diploma!

Afbeelding
Terwijl Henkie zich na alle inspanningen volledig heeft geconcentreerd op het verorberen van zijn wok-gerecht, hebben Erwin en Nuy duidelijk geen interesse om op de gevoelige plaat te worden vereeuwigd.

Afbeelding
Voor wie de hand nog niet had herkend, ook naastgetekende deed zich tegoed aan het heerlijke eten.

Afbeelding
Omega heeft zojuist een garnaal gepeld onder toeziend oog van Austraiafreak en Mariekje88, die deze foto nam. Luttele seconden later mocht Mariekje88 het resultaat proeven, maar aan haar gezicht viel duidelijk af te lezen dat zij i.t.t. Omega bepaald géén liefhebber is. Het spijt ons u haar blik te moeten onthouden, daar de camera nét te laat werd overgenomen.

Afbeelding
De aanstaande Refoweb wintersportvakantie leeft al volop en begint uiteraard bij de zorgvuldige selectie van de beste materialen.

Afbeelding
Ook het valhelmpje mag natuurlijk niet ontbreken; Dancer heeft hem al in zijn kofferbak klaar liggen.

Afbeelding
En ook Esssie en Nonno testten de latten waarop straks in ieder geval eerstgenoemde in Slowakije de bergen af zal suizen!
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 jan 2007 15:15

Leuke foto's, Mariekje kom je ook naar de meeting op 2 februari :?db

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 07 jan 2007 15:23

als phox ook gaat,,gaat mariekje wss ook 8) *ha,,hoe weet ik dat he?* ;)

leuke fotows!! :D
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 jan 2007 15:27

Oké, Phox, kom je naar de meeting :?db

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 07 jan 2007 16:08

Cisca schreef:Oké, Phox, kom je naar de meeting :?db

Pfff... al die mensen die alleen maar graag Mariekje willen zien en daarom bij mij gaan lopen slijmen :mrgreen:

'k Zal erover nadenken!
Had ik al gezegd dat er manieren bestaan om mij om te kopen?
Maar de vrucht des Geestes is liefde, blijdschap, vrede, lankmoedigheid, goedertierenheid, goedheid, geloof, zachtmoedigheid, matigheid. (Galaten 5:22)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 jan 2007 16:11

Fijn zo :D

vertel...vertel...

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 07 jan 2007 16:16

australiafreak schreef:
Erwin schreef:Lijkt me wel gezellig
Maar als ik zou komen kom ik niet voor schaatsen want dat kan ik niet (nooit gedaan.)

Is goed hoor erwt......we krijgen je toch wel op de schaats als je er eenmaal bent :mrgreen:

Hadden we al geschreven dat Australiafreak de kleine lettertjes heeft waargemaakt (met wat hulp van mw)?

phox
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor phox » 07 jan 2007 16:19

Cisca schreef:Fijn zo :D

vertel...vertel...

Ja, maar zo makkelijk gaat dat niet! Ik wacht jullie pogingen rustig af hoor...
Wie weet blijken er dan nog veel betere manieren te bestaan dan degene die ik zelf al kende 8)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 jan 2007 16:22

Welke ken je al? :wink:

Erwin
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Erwin » 07 jan 2007 16:26

phox schreef:
australiafreak schreef:
Erwin schreef:Lijkt me wel gezellig
Maar als ik zou komen kom ik niet voor schaatsen want dat kan ik niet (nooit gedaan.)

Is goed hoor erwt......we krijgen je toch wel op de schaats als je er eenmaal bent :mrgreen:

Hadden we al geschreven dat Australiafreak de kleine lettertjes heeft waargemaakt (met wat hulp van mw)?

Nee nog niet

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 07 jan 2007 16:29

Niks omkopen, gewoon bedreigen, als je niet komt ...dan zal je het wel merken... Wist je dat je auto prachtige banden heeft.. :mrgreen:

Terug naar “Archief”