Boekenlezer schreef:Die tweede foto straalt uit: we hebben geen pottekijkers nodig als we zoenen!
Jij doet dat toch wél liever in het openbaar, én met véél toeschouwers??
Moderator: Moderafo's
essieee schreef:Boekenlezer schreef:Die tweede foto straalt uit: we hebben geen pottekijkers nodig als we zoenen!
Boekenlezer schreef:essieee schreef:Boekenlezer schreef:Die tweede foto straalt uit: we hebben geen pottekijkers nodig als we zoenen!
Daar kan ik nog niks over zeggen, want ik heb er de kans nog niet toe gehad.
Behalve dan de drie zoenen links-rechts-links. Maar da's denk ik wat anders. Minder intiem, meer gewoontjes.
L'être extraterrestre schreef:Nee, vind je het gek. Als ik zou horen dat degene die ik leuk vind graag in het openbaar zoent met veel toeschouwers, zou hij opeens veel minder leuk zijn...
Boekenlezer schreef:L'être extraterrestre schreef:Nee, vind je het gek. Als ik zou horen dat degene die ik leuk vind graag in het openbaar zoent met veel toeschouwers, zou hij opeens veel minder leuk zijn...
Ho ho, dat is een verzinsel van essieee, hè!![]()
Overigens klopt je redenering niet helemaal. Dan is de persoon niet plotseling minder leuk, maar is je beeld van die persoon niet helemaal juist geweest o.i.d. Da's net effe wat anders.
essieee schreef:Boekenlezer schreef:L'être extraterrestre schreef:Nee, vind je het gek. Als ik zou horen dat degene die ik leuk vind graag in het openbaar zoent met veel toeschouwers, zou hij opeens veel minder leuk zijn...
Overigens klopt je redenering niet helemaal. Dan is de persoon niet plotseling minder leuk, maar is je beeld van die persoon niet helemaal juist geweest o.i.d. Da's net effe wat anders.
Verzinsel Van mij??Dat zei je net aan de telefoon
Boekenlezer schreef:essieee schreef:Boekenlezer schreef:L'être extraterrestre schreef:Nee, vind je het gek. Als ik zou horen dat degene die ik leuk vind graag in het openbaar zoent met veel toeschouwers, zou hij opeens veel minder leuk zijn...
Verzinsel Van mij??Dat zei je net aan de telefoon
Het enige wat ik vanmorgen aan de telefoon heb doorgegeven, is een overlijdensbericht. En ik had iemand anders aan de telefoon dan jij.
'k Zou zelfs absoluut niet weten wat jouw nummer is. En ik denk, dat als jij mij op zou moeten bellen, dat je ook stevig met je handen in het haar zit, waar je het nummer vandaan zou moeten halen.
essieee schreef:Maar ontopic...je ziet het veel, uitgebreid zoenen in het openbaar, tijdens uitgaan en in de stad!!!
Best stom vind ik het...
Boekenlezer schreef:essieee schreef:Maar ontopic...je ziet het veel, uitgebreid zoenen in het openbaar, tijdens uitgaan en in de stad!!!
Best stom vind ik het...
O ja, is waar ook, 'Zoenen in het openbaar' heet deze discussie. schaterlach![]()
Tsja, ik ben er ook niet echt gek op, moet ik zeggen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten