Schoonzusjes en zwagers

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jess
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Jess » 26 nov 2006 20:57

En ik lig al jaren om de haverklap overhoop met 1 schoonzus van me. Met de rest kan ik goed overweg. Hun hebben ook vaak moeite met de schoonzus waar ik aldoor bonje mee heb, maar hun houden meer hun mond dicht en ik kan dat absoluut niet.

Nu is vorige week denk ik de bom gebarsten........ Ik maakte een opmerking over iets wat ze deed, wat ik irritant vond. Ging ze dus echt keihard zitten janken in het openbaar en gehoor van iedereen van de familie plus een aantal kinderen. Ze had me het liefst een knal in mijn gezicht gegeven. Jammer dat ze het niet gedaan had, ik had haar aangegeven!

ik zit me steeds op te vreten erover. In het begin kon ik best goed met haar overweg maar de laatste jaren is het veranderd. Als ik een broek aan had (zelden) kwam ik prompt haar tegen en moest ze er een opmerking over maken, terwijl ze er voorheen altijd een van mij aanwilde. Zo is er altijd wel wat. Maar hoe het nu verder moet? Ik heb geen zin in een "gesprek" of ander gezemel want dat loopt toch op niets uit. Zij is zielig, zij heeft het moeilijk. Ze is tot op de grond toe verwend en heeft alles wat haar hartje begeerd en ze heeft altijd gelijk...........

Ja, ik ben boos en dat is duivels. In de kerk merkte ik het ook zo duidelijk vandaag. Kon goed luisteren naar de dominee en ineens kwam het weer in volle hevigheid bij me boven en bleef het weer dreinen weet je wel. BAH!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 27 nov 2006 16:04

Ja, ik ben boos en dat is duivels

Duivels? Het lijkt me vooral heel menselijk.
pobody's nerfect

Maara
Mineur
Mineur

Berichtdoor Maara » 29 nov 2006 21:36

Ik heb via mijn zus een hele lieve zwager die ik al kende nog voor ze verkering kregen.
Ze kent hem van de kerk en toen kwam hij al vaak langs. (om haar?)
Vandaag hoorde ik dat mijn broer ook verkering schijnt te hebben.
Met wie, ik zou het niet weten, ik heb alleen een naam.

Mijn vriend is een van de jongste en heeft al een stuk of wat oudere broers en zussen, deels al getrouwd.
Maar die zijn al zo oud dat ik ze bijna meer als oom's en tante's zie dan als broers of zussen.
Dan noemen hun kinderen mij al wel tante :shock: maar zo zie ik het echt niet.
Gek, misschien komt dat nog wel.
We hebben ook nog niet veel langer dan een jaar verkering, dus nog alle tijd.

hoek1986
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor hoek1986 » 04 jan 2007 16:05

Ik heb onwijs leuke zwagers! en een gezellige aardige schoonzus!
ken ze nog maar kort maar denk dat het wel goed zit.
het contact dat ik met ze heb is niet meer dan gezellig kletsen wanneer ik bij mijn vriend ben, maar dat is genoeg vind ik.
ook ben ik dol op zijn neefjes en nichtjes... schatten van kinderen die graag bij me zitten. :D
heb het dus wel getroffen!!
can't live without ...

GeeruQu

Berichtdoor GeeruQu » 04 jan 2007 16:13

Ik heb niet veel, maar wel super gezellige schoonzus(jes) en broers! :D Vaak zie ik ze niet, maar dat maakt nie uit..

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 04 jan 2007 17:20

*houdt spontaan en wijs haar mond* :wink:
pobody's nerfect

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 jul 2008 21:19

vlinder schreef:wat dat betreft heb ik het niet zo getroffen met mijn schoonfamilie ( althans van mijn man zijn kant dan)

Vaak met verjaardagen laten ze mij links liggen, in hun ogen ben ik een jong broekie die het allemaal nog moet leren.
Op de verjaardag van mijn man of mij dan komen ze alleen om zich vol te (vr) eten en er is er geen 1 die wat aan je vraagt :?
ze gaan in een kringetje zitten met elkaar en praten gezellig over van alles en nog wat
Als ik ergens op reageer word er amper teruggereageerd...erg jammer vind ik dat maar heb me er inmiddels maar bij neergelegd ( zal het leeftijdsverschil wel zijn :roll: ) ( ik ben 26 en zij zijn al tegen de 40 of erboven)

Van mijn eigen kant heb ik wel een leuke schoonzus en zwager en sinds een half jaar heeft mijn broer verkering ( met iemand van refoweb :mrgreen: :mrgreen: ) en dat is echt een hele lieve meid!! dus daar krijg ik zeker ook een leuke schoonzus aan :)
wauw wat was dat een tijd geleden he vlinder :mrgreen: diegene ben ik dus, voor wie het nog niet wist! :mrgreen:
Wat vliegt de tijd.... maar we hebben t getroffen hoor met elkaar! :)
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Terug naar “Archief”