single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 jan 2007 18:56

Aragorn schreef:Oh, dat vast wel, maar als je allebei verschillende vriendengroepen hebt moet je vaker kiezen.

Kiezen tussen vriendengroepen is lang niet altijd nodig. Jij naar de jouwe en zij naar die van haar, opgelost :)
En mocht het zo uitkomen, dan ga je lekker samen.
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 jan 2007 19:29

precies... je hoeft niet alles samen te doen hoor... je zit niet aan elkaar vastgegroeid.

(ga jij dit weekend maar fijn naar je familie, ik ga met mijn refowebvrienden op stap :P)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 jan 2007 19:46

Sterker nog: als je wat vaker voor je eigen vrienden of familie kiest hou je ook nog wel eens wat tijd samen over, omdat je dan niet 'de andere kant' in hoeft te halen ofzo. Al is het natuurlijk altijd wel belangrijk om beide kanten een beetje bij te houden. Punt is dat je dat gewoon niet te krampachtig moet doen.
pobody's nerfect

Eefje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Eefje » 03 jan 2007 20:40

Het mooie is lijkt mij, dat beide de mensen in beide vriendengroep ook jouw vrienden worden! Je gaat niet mee omdat het vrienden van je vriend of vriendin zijn maar ook omdat het jouw vrienden zijn!!
Dus idd. niet te krampachtig doen!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 jan 2007 21:44

Juist. En als je een beetje leuke vrienden aan twee kanten hebt dan begrijpen ze heus wel waarom je er niet eeuwig en altijd met z'n tweetjes kunt zijn.
pobody's nerfect

hamlap
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor hamlap » 03 jan 2007 22:42

essieee schreef:!Vannacht bedacht ik dat single zijn soms echt geen reet aan is 8) !

Inderdaad.... als al je vrienden gezellig met een partner de kerstdagen en de jaarwisseling doorbrengen, dan wordt het er voor een vrijgezel niet gezelliger op!
Faith will vanish into sight
Hope be emptied in delight
Love in heav'n will shine more bright
Therefore give us love.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 jan 2007 23:10

hamlap schreef:
essieee schreef:!Vannacht bedacht ik dat single zijn soms echt geen reet aan is 8) !

Inderdaad.... als al je vrienden gezellig met een partner de kerstdagen en de jaarwisseling doorbrengen, dan wordt het er voor een vrijgezel niet gezelliger op!

Echt.. waarom?! Waarom is dat niet te combineren? Wat voor vrienden heb je dan? Die je meteen laten vallen als een baksteen op het moment dat ze verkering hebben?!
pobody's nerfect

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 jan 2007 23:19

Inderdaad.... ik ben het helemaal met je eens :)

Hoezo wordt het er dan niet gezelliger op? Kan je nou echt geen gezellige feestdagen hebben zonder iemand te hebben om tegenaan te hangen en te knuffelen enzo? Hebben jullie dan zulke ongelofelijk saaie feestdagen dat het alleen als stelletje nog een beetje door te komen is? Of wil je zooooooo ontzettend graag een partner dat het elke keer weer slikken is als er wat vrienden/vriendinnen niet zijn omdat ze het bij hun vriend/vriendin vieren?

Leg het me alsjeblieft uit, ik snap er niets van.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jan 2007 23:29

Jo'tje schreef:
Aragorn schreef:Oh, dat vast wel, maar als je allebei verschillende vriendengroepen hebt moet je vaker kiezen.

Kiezen tussen vriendengroepen is lang niet altijd nodig. Jij naar de jouwe en zij naar die van haar, opgelost :)
En mocht het zo uitkomen, dan ga je lekker samen.

Dat is natuurlijk ook wel zo, maar het is wel leuk als je ook met elkaars vrienden goed op kan schieten en die ook een beetje jouw vrienden worden. En daarvoor zul je er toch een beetje in moeten investeren.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 03 jan 2007 23:36

Al is het natuurlijk altijd wel belangrijk om beide kanten een beetje bij te houden. Punt is dat je dat gewoon niet te krampachtig moet doen.

Ik quote even mezelf, om aan te geven dat ik je hartstikke gelijk geef ;)
pobody's nerfect

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 03 jan 2007 23:53

Tsjonge, als ik niet zo bang voor Marnix zou zijn zou ik toegeven dat ik nu helemaal warm van binnen word. 8)

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jan 2007 00:10

Bang voor Marnix? Vanwege zn lange haren :wink: ?
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 jan 2007 00:21

Inderdaad. Mannen met lang haar, daar ben ik als de dood voor. -:)

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 04 jan 2007 00:28

Het ziet er ook niet uit nee :P
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 04 jan 2007 10:05

Aragorn schreef:Tsjonge, als ik niet zo bang voor Marnix zou zijn zou ik toegeven dat ik nu helemaal warm van binnen word. 8)

Kom je een keer met ons whisky drinken? ;) Je hebt zelf aangegeven dat het leuk is als we ook wat vrienden van elkaar leren kennen.... zelfs vage vrienden zoals jij ;) En na een paar glaasjes is die angst ook wel weg, don't worry :)

Of ben je juist daarom bang voor mannen met lange haren, omdat je na een paar glaasjes denkt dat ik een vrouw ben en dan dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt? :D

Terug naar “Archief”