Zwanger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

wat krijgen lammetje en vlieger?

meisje
43
65%
jongen
23
35%

Totaal aantal stemmen: 66

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 dec 2006 12:26

En ga je het dan ook vertellen TJ of hou je het geheim (voor zover dat mogelijk is) Het is trouwens een van de meestvoorkomende vragen die ik krijg opt moment: weet je wat het wordt? Zelfs wildvreemden durven het te vragen, net of ik het aan hun zal vertellen :roll: :lol:

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 23 dec 2006 12:31

lammetje schreef:En ga je het dan ook vertellen TJ of hou je het geheim (voor zover dat mogelijk is) Het is trouwens een van de meestvoorkomende vragen die ik krijg opt moment: weet je wat het wordt? Zelfs wildvreemden durven het te vragen, net of ik het aan hun zal vertellen :roll: :lol:

Ik zou het ook niet tegen vreemden zeggen hoor. (ook al is dat voorlopig nog niet nodig hoop ik :P )

Dat merken ze dan vanzelf wel wat het is geworden.
(als je ze nog een keer ziet teminste :? )

sela

Berichtdoor sela » 23 dec 2006 16:47

heb je al wel een voorgevoel wat het wordt?

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 dec 2006 16:50

Ikzelf denk een jongen, vlieger een meisje dus we zullen zien wat het is.... :wink:
Ach het maakt me ook echt totaal niks uit, als het nu de 4de was en ik had 3 jongens zou het wel leuk zijn om een meisje te krijgen, maar dan nog: alst maar gezond is en als alles maar goed gaat :!:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 23 dec 2006 16:54

lammetje schreef:Ikzelf denk een jongen, vlieger een meisje dus we zullen zien wat het is.... :wink:
Ach het maakt me ook echt totaal niks uit, als het nu de 4de was en ik had 3 jongens zou het wel leuk zijn om een meisje te krijgen, maar dan nog: alst maar gezond is en als alles maar goed gaat :!:
En zo is het maar net :). Als het een meisje is, hopelijk net zo veel giechelen als wij vroegah :mrgreen:

En met veel groeten van ons allen hier ;)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 23 dec 2006 20:25

wij gaan het niet geheim houden.. niet dat ik het wildvreemden zelf ga vertellen... die hebben er niks mee nodig.. maar bekenden mogen het best weten...

volgens milan krijgt hij een zusje.. we zullen zien of hij hierin ook gelijk heeft.. hij wist wel eerder dan ik dat ik zwanger was.. dus mischien dat hij dit ook weet... als het goed is weten we 22 januari wat het wordt! ik denk zelf een baby :mrgreen:

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 24 dec 2006 00:23

trijntjejohanna schreef:volgens milan krijgt hij een zusje..

Grut, wat knap dat hij dat weet op die leeftijd.. :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 dec 2006 12:20

Ik hoop dat wij het rond 22 januari ook wel weten eigenlijk :wink: En dat het een baby is geloof ik graag hoor :mrgreen:

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 26 dec 2006 14:22

Lisette.V schreef:Ik zou het ook niet tegen vreemden zeggen hoor. (ook al is dat voorlopig nog niet nodig hoop ik :P )

Ah man, Ed en Denise konden jou toch ook niet... Oké, nu heb ik het dan wel verteld, mja... Dat was omdat jíj geen geduld had... ;)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 dec 2006 18:32

Andréa B. schreef:
Lisette.V schreef:Ik zou het ook niet tegen vreemden zeggen hoor. (ook al is dat voorlopig nog niet nodig hoop ik :P )

Ah man, Ed en Denise konden jou toch ook niet... Oké, nu heb ik het dan wel verteld, mja... Dat was omdat jíj geen geduld had... ;)

Hé dat is niet waar hé dat ik wilde weten wat het word want dat vind ik privé. Maar je hebt het zelf verteld Baasje :wink:
Ik heb nu minder geduld omdat ik een foto van hem wil zien \:D/

Andréa B.
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Andréa B. » 27 dec 2006 19:23

Lisette.V schreef:
Andréa B. schreef:

Hé dat is niet waar hé dat ik wilde weten wat het word want dat vind ik privé. Maar je hebt het zelf verteld Baasje :wink:

Jah ik had het steeds over hij, en jij, is het een jongen dan, is het een jongen dan. Neuj, ik zeg nix. Maar na een aantal dagen zeg je het wel hoor... :D
Neem maar van mij aan, hij is lief! :D Uiteraard, wat wil je hea.. ;)
Zal es kijke of er leuke bij zitten van kerst...
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Lisette.V

Berichtdoor Lisette.V » 27 dec 2006 20:16

Andréa B. schreef:
Lisette.V schreef:
Andréa B. schreef:

Jah ik had het steeds over hij, en jij, is het een jongen dan, is het een jongen dan. Neuj, ik zeg nix. Maar na een aantal dagen zeg je het wel hoor... :D
Neem maar van mij aan, hij is lief! :D Uiteraard, wat wil je hea.. ;)
Zal es kijke of er leuke bij zitten van kerst...

HAHA keej is goed :wink: :!:

leentje
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor leentje » 03 jan 2007 18:48

mn zus is nu 38 weken zwanger en is vandaag opgenomen in het ziekenhuis, haar bloeddruk was veel te hoog, waarschijnlijk een vorm van zwangerschapvergiftiging :cry:
het kindje word binnen 2 dagen gehaald

sela

Berichtdoor sela » 03 jan 2007 19:02

oh..

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 jan 2007 19:27

ze zei al dat haar bloeddruk te hoog was.. vervelend dat het nu toch niet gedaalt was...

sterkte ermee!

Terug naar “Archief”