Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Trouwens; Everybody Needs Somebody To Love
Mhaw, het was eigenlijk niet de bedoeling dat je ging happen lieverd;/Smurffie schreef:André, als je 20 bent heb je een uit een vrijzinnig oogpunt nog het recht om te zeggen dat je je vooralsnog prima vermaakt alleen. Vanuit gereformeerd oogpunt wordt het iets lastiger
Machiavelli schreef:Smurffie schreef:Trouwens; Everybody Needs Somebody To LoveTeh horror.
Kijk, als je hele dagen dit soort nummers draait, moet je ook niet gek opkijken dat je niet tegen het single-bestaan opgewassen bent.
André schreef:Mhaw, het was eigenlijk niet de bedoeling dat je ging happen lieverd;/Smurffie schreef:André, als je 20 bent heb je een uit een vrijzinnig oogpunt nog het recht om te zeggen dat je je vooralsnog prima vermaakt alleen. Vanuit gereformeerd oogpunt wordt het iets lastiger
Ik zou me vwb dit statement in jou geval niets van wat voor'n kerkgenootschap ook maar aantrekken.
En al helemaal niet, wat zullen ze er wel niet van denken, enzo
(Doe je ook niet, geloof ik)
Eefje schreef:Ik ben het wel Smurffie eens! Zeker als ze er over beginnen te zeuren thuis. Bij ons thuis zit iedereen aan een partner (behalve m'n zusje van 14 en m'n broertje van 3).
Dat is niet altijd leuk, maar verder overleef je die dagen wel! Straks oud & nieuw nog en dan is het voorlopig weer gedaan met de feestdagen!
meschianza schreef:Eefje schreef:Ik ben het wel Smurffie eens! Zeker als ze er over beginnen te zeuren thuis. Bij ons thuis zit iedereen aan een partner (behalve m'n zusje van 14 en m'n broertje van 3).
Dat is niet altijd leuk, maar verder overleef je die dagen wel! Straks oud & nieuw nog en dan is het voorlopig weer gedaan met de feestdagen!
Je moet de feestdagen ook gewoon niet doorbrengen met alleen maar stelletjes aan een tafel, boring. Oud en nieuw ga ik met een groep vrije verukkelijk vrijgezelle vrienden vieren (en een enkel stelletje).
Smurffie schreef:André, als je 20 bent heb je een uit een vrijzinnig oogpunt nog het recht om te zeggen dat je je vooralsnog prima vermaakt alleen. Vanuit gereformeerd oogpunt wordt het iets lastiger
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten