Moderators: henkie, Moderafo's
Smurffie schreef:BJ schreef:De simpelste oplossing is dat de mensen die een verkeerde geboortedatum hebben ingevuld die zelf even aanpassen. Wellicht kunnen jullie hen er via een PB even op wijzen?
Ja hoor, ik ga even de hele gebruikerslijst afwerken..
BJ schreef:De simpelste oplossing is dat de mensen die een verkeerde geboortedatum hebben ingevuld die zelf even aanpassen. Wellicht kunnen jullie hen er via een PB even op wijzen?
henkie schreef:Ik denk dat we dat redelijk simpel kunnen aanpassen via de database zelf. Ik zal eens kijken!
BJ schreef:henkie schreef:Ik denk dat we dat redelijk simpel kunnen aanpassen via de database zelf. Ik zal eens kijken!
We kunnen volgens mij niet uitsluiten dat er iemand op 1-1-1970 geboren is en dit ook daadwerkelijk in de database heeft ingevuld. Als we dat dus allemaal leeg maken gaan we een bewuste keuze verwijderen
Overigens hebben de laatste aangemelde gebruikers niet automatisch die datum voor zover ik kon zien.
BJ schreef:We kunnen volgens mij niet uitsluiten dat er iemand op 1-1-1970 geboren is en dit ook daadwerkelijk in de database heeft ingevuld. Als we dat dus allemaal leeg maken gaan we een bewuste keuze verwijderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast