Zijn hier meer mensen die tweeling zijn of een tweeling hebben?
Hoe is jullie relatie, anders dan met je andere broers of zussen?
Moderator: Moderafo's
reform schreef:Ik ben dus ook tweeling! Ze zit zelfs af en toe op het forum: butterfly. In mijn vroege kinderjaren vond ik het niet erg om tweeling te zijn. De school dacht daar echter anders over....het scheen zo te zijn dat m'n zus erg dominant over mij (ze pakten mijn vrienden af.....ik mocht er volgens haar niet meer mee spelen) was. Ik werd dus heel snel gescheiden. Op de middelbare school kwamen we weer bij elkaar. Ik vond het echt heel irritant om bij haar in de klas te zitten. Alles wat je deed en niet deed op school werd soms thuis uitvoerig verteld...met de gevolgen van dien. Uiteraard kon ik daar ook een potje van. Na de brugklas ging m'n zus de havo doen en ik de vwo. We konden ons weer vrijelijk bewegen.
Ik ervaar het tweeling-zijn (met uitzondering van bepaalde schoolaspecten) echt als iets positiefs. Ik heb met m'n twinzus wel een hechtere band dan met m'n andere broer en zus. Je deelt veel met elkaar, je weet ook veel van elkaar en je beïnvloedt elkaar (Butt heeft toch van iemand het uitstekende voetbalspel geleerd) . Erg grappig vind ik ook dat we veel gemeenschappelijke vrienden hebben. We hebben ook wel met enige regelmaat ruzie, maar die ruzie duurt zelden langer dan een uur.
Trouwens: door m'n zus ben ik eigenlijk op refoweb gekomen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten