Moderator: Moderafo's
Denkertje21 schreef:Jo'tje schreef: Goed gebedspunt voorlopig!
Tussen alle reacties door vind ik dit wel de mooiste!
Gaan we Rouvoet en z'n 'onderhandelingen' meenemen in ons gebed? God doet wonderen en ik bid en hoop van harte dat Rouvoet en zijn partij daarvoor gebruikt gaan worden!
Optimatus schreef:
Is het account Sabra gehackt door Glimmerveen en co.?
Ik vind het een goed idee om GroenLinks wel bij deze formatie te betrekken. In de eerste plaats creëer je wat meer draagvlak in de Kamers en verder zadel je de PvdA met een tweede linkse partij op, zodat deze partij niet alleen tegenover een christelijke meerderheid zit, maar in een evenwichtssituatie.
Marnix schreef:kweenie. Jammer dat Van Middelkoop er niet meer bij zit. (nou ja, in de eerste kamer dan) Van Middelkoop lijkt me uitermate geschikt. Tineke Huizinga komt misschien ook wel in aanmerking voor een functie, hoewel ik denk dat de CU geschiktere mensen heeft. Dhr. Slob bijvoorbeeld.
Optimatus schreef:Ik heb CDA gestemd. Vind je het goed dat ik voor Balkenende blijf bidden?
Optimatus schreef:Ik hoop dat Van Ardenne op Ontwikkelingssamenwerking blijft zitten. Zij heeft in Afrika uitstekend werk verricht.
Klaas schreef:Optimatus schreef:Ik hoop dat Van Ardenne op Ontwikkelingssamenwerking blijft zitten. Zij heeft in Afrika uitstekend werk verricht.
Hm, dat hoopte ik nou net niet. Ik ben weinig gecharmeerd van haar beleid...
GKN'er schreef:Zomaar een wilde gok:
* Huizinga op Ontwikkelingssamenwerking
* Slob op Verkeer & Waterstaat
leclerc schreef:Sabra,
je meent toch niet serieus dat Hans van Balen een stemmentrekker is? Laat staan een natuurlijk leider. Die man heeft het charisma van een deurklink en hij brengt zijn rechtse retoriek ook nog op een uitermate bedroevende manier. Daarnaast zit hij veel te veel op de schoot van Bush.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten