Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Ik heb er zin in mensen! (in de wintersport...laat dat duidelijk zijn, Napoleon
We moeten er in januari maar een dagje Bottrop of Winterberg van maken om er alvast een beetje in te komen. Ook handig voor iedereen die nog twijfelt of ie wel mee gaat.
Omega schreef:Haaaa!! ook voor 'hen-die-niet-meegaan-op-wintersport'-mensen?
Dan schrijf ik me uiteraard wel in
Lees de deelnemerslijst nog maar eens goed door, misschien krijg je alsnog een Jasna-kick
australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
ah, gaaf. overigens, een dagje winterbergen in januari wordt niets voor mij, andere verplichtingenmaar ik zorg wel dat ik geprepareerd aan de start sta
australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
ah, gaaf. overigens, een dagje winterbergen in januari wordt niets voor mij, andere verplichtingenmaar ik zorg wel dat ik geprepareerd aan de start sta
hmmm en hoe ga je dat precies doen? Misschien heb ik er nog wat aan? Ik kan alle handige tips gebruiken ben ik bang
australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
hmmm en hoe ga je dat precies doen? Misschien heb ik er nog wat aan? Ik kan alle handige tips gebruiken ben ik bang
Voda schreef:australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
1e tip: stap op tijd onder de douche vandaan
australiafreak schreef:Voda schreef:australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
en HOE helpt dat nou precies om mijn ski's recht te houden en IN de lift te blijven????
Voda schreef:australiafreak schreef:Voda schreef:australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
en HOE helpt dat nou precies om mijn ski's recht te houden en IN de lift te blijven????
dat is onderdeel nr. 1 om goed geprepareerd en tijdig aan de start te verschijnen. En hoe mìnder jij douched, hoe meer water er overblijft om òngesmolten in die sneeuw te blijven zitten, hoe meer sneeuw er op de helling ligt, hoe beter jij kunt koers houden, en hoe zàchter je valt als dat koers houden onverhoopt toch net ìets te veel gevraagd is
australiafreak schreef:Voda schreef:australiafreak schreef:Voda schreef:australiafreak schreef:Napoleon schreef:australiafreak schreef:heeeeej je hebt Bija over de streep....leukkkk, vond r errug ok vorige week!!!
dat is onderdeel nr. 1 om goed geprepareerd en tijdig aan de start te verschijnen. En hoe mìnder jij douched, hoe meer water er overblijft om òngesmolten in die sneeuw te blijven zitten, hoe meer sneeuw er op de helling ligt, hoe beter jij kunt koers houden, en hoe zàchter je valt als dat koers houden onverhoopt toch net ìets te veel gevraagd is
hmmm dat is dus ervan uitgaande dat ik dat koers houden er niet in gaat zitten...ik ga er liever vanuit dat ik heeerlijk douche...extra ontspannen ben, dus ook in de lift, waardoor ik heerlijk zo licht als een veertje uit die lift spring endus op de been blijf....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten