9 december: lezing 'Een blik achter de schermen van Refoweb'

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 18 dec 2006 15:45

Henkie en Omega heb ik immers zelf - mijns inziens verantwoorde - popmuziek zien aanzetten.

Ik begrijp dat je graag een persoonlijk tintje aan deze discussie wilt meegeven. Dan heb ik 'goed' nieuws voor je. Het aanzetten van popmuziek was niets vergeleken met vele andere ernstige zonden die ik in mijn leven heb gedaan. Dingen waar ik spijt en berouw van heb. Maar waar ik door genade van mag weten dat ze vergeven en vergeten zijn. Misschien niet bij -sommige- mensen, maar wel bij de Heere.

Die popmuziek (10 CC) die ik heb laten aanzetten was trouwens helemaal niet zo verantwoord.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 18 dec 2006 15:54

rafaell schreef:Dat iemand een andere mening heeft is prima. Dat men andere mensen dan de mond probeert te snoeren niet. Ik wil geen persoonlijke aanval doen, maar ik bespeur een hiaat tussen leer en leven. Henkie en Omega heb ik immers zelf - mijns inziens verantwoorde - popmuziek zien aanzetten.

Aaah, ik snap het al. Ik mag teveel drinken niet slecht vinden omdat ik wel eens dronken ben geweest. En een rechter mag geen rijbewijs meer invorderen als hij wel eens door rood heeft gereden. :roll:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 18 dec 2006 16:25

Luitjes, niet muggenziften!!!!

Wie zonder zonde is.....

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 18 dec 2006 16:57

henkie schreef:
Gerdien B. schreef:Zeg Henkie....,wat heb jij daar allemaal getoond?
We worden door die avond herkent op straat :shock:

We hebben wat publicaties laten zien. Onder andere jouw interview aan de Volkskrant. Jaja...je bent wereldberoemd nu. ;-)

en ik ook al, hoorde ik van mn vriendinnen... :oops: Er waren foto's van Slowakije laten zien, hoorde ik. 8)
Afbeelding

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 dec 2006 17:43

henkie schreef:
Gerdien B. schreef:Zeg Henkie....,wat heb jij daar allemaal getoond?
We worden door die avond herkent op straat :shock:

We hebben wat publicaties laten zien. Onder andere jouw interview aan de Volkskrant. Jaja...je bent wereldberoemd nu. ;-)

Had je wel het recht om het interview van mij te tonen en de foto's van de winterpsort?

*gaat er toch maar over na denken om onder een andere nick online te komen* :roll:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”