Smurffie schreef:Het is ook wel karaktergebonden.
Ja, zeker. En het ligt ook wel aan het onderwerp van de discussie. Als ik weet dat ik niet alleen ergens in sta, durf ik me er ook wel in te mengen.

Moderator: Moderafo's
henkie schreef:Dat ging om het promoten van seculiere concerten waarbij iedereen op zijn klompen aanvoeld dat dat hier niet gewenst is.
Ik overdrijf enigzins natuurlijk. Maar er wordt inderdaad over geklaagd. Niet massaal maar ze zijn in aantal groter dan de mensen met een...uhhh...duidelijk aanwezige mening
Er zijn overigens 900 unieke forumbezoekers iedere dag. Daaruit kun je conclusies trekken over meelezers.
Aragorn schreef:Ja, je moet in zekere zin wel een beetje een olifantenhuid hebben soms, zoals altijd wanneer je je in publieke debatten mengt.Maar ik heb wel de indruk dat het uiteindelijk bijna altijd over de inhoud gaat en dat wanneer er op de persoon gespeeld wordt men dit vanzelf corrigeert. En in veel grotere mate dan op bepaalde andere fora.
Daphne schreef:Smurffie schreef:Het is ook wel karaktergebonden.
Ja, zeker. En het ligt ook wel aan het onderwerp van de discussie. Als ik weet dat ik niet alleen ergens in sta, durf ik me er ook wel in te mengen.
Wullimpie schreef:Ik denk dat als je kijkt vanuit de reformatorische visie op muziek, er hier al heel veel ruimte wordt geboden om over muziek kunst enz enz te praten in het KCM forum, ik snap dan ook niet waarom er steeds maar weer naar de grenzen wordt gezocht, en als die dan door een MOD worden getrokken er weer een storm van protest losbarst.
Je bent hier op een refo forum, accepteer dat en respecteer dat, en houdt er dus rekening mee dat een grote groep gebruikers deze muziek afkeurd.
henkie schreef:Wullimpie schreef:Ik denk dat als je kijkt vanuit de reformatorische visie op muziek, er hier al heel veel ruimte wordt geboden om over muziek kunst enz enz te praten in het KCM forum, ik snap dan ook niet waarom er steeds maar weer naar de grenzen wordt gezocht, en als die dan door een MOD worden getrokken er weer een storm van protest losbarst.
Je bent hier op een refo forum, accepteer dat en respecteer dat, en houdt er dus rekening mee dat een grote groep gebruikers deze muziek afkeurd.
In mijn zoektocht om alle mening nog eens door te lezen, kwam ik dit tegen en dat speelt een grote rol, mijns inziens.
Er wordt steeds meer het randje opgezocht. Waar is dat nu weer voor nodig? Je weet toch dat het gevoelig ligt? Waarom kan er nu wel een topic komen met verantwoorde films?
Onnodig om het zo ver te laten komen volgens mij.
henkie schreef:Er wordt steeds meer het randje opgezocht. Waar is dat nu weer voor nodig? Je weet toch dat het gevoelig ligt?
Waarom kan er nu wel een topic komen met verantwoorde films?
Onnodig om het zo ver te laten komen volgens mij.
Aragorn schreef:Opwekking, M.W. Smith, Kees Kraayenoord, Barlow Girl, een echte refo moet daar weinig van hebben. Wil je dan een echt refoweb zijn of algemeen christelijk?
parsifal schreef:Aragorn schreef:Opwekking, M.W. Smith, Kees Kraayenoord, Barlow Girl, een echte refo moet daar weinig van hebben. Wil je dan een echt refoweb zijn of algemeen christelijk?
Ik denk dat de gemiddelde refo weinig inhoudelijk tegen M.W. Smith en Kees Kraayenoord hebben. Barlow Girl ken ik niet zo goed en opwekking is me wat te algemeen. De vorm is een ander verhaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 135 gasten