lammetje schreef:En met een tweede kindje is het altijd drukker, of het nu 1, 2, 3 of 6 jaar is.....
Idd als ik naar mn zus en schoonzusje kijk die hebben het alle2 best druk. M'n zus heeft 2 meisjes waarvan de oudste 4 is en de jongste bijna 4 mnd. Mn schoonzus heeft 2 jongens, de oudste is 2 en de jongste is bijna 1 mnd.
Voor mn zus is het handig dat mijn nichtje al op school zit, en als ze thuis is slaap ze tussen de middag nog (ze zit d'r hele leven al stijf onder de medicijnen, en daar wordt ze heel moe van). De kleine is een enorm makkelijk en rustig kind. Zeker als je d'r met Merit vergelijk. Heb pas een stukje film gezien van Merit toen ze 4 mndn was, ze lag echt geen sec. stil.... Loïs daarin tegen is lekker rustig, en ligt een beetje rond te kijken.
Mijn schoonzusje heeft 2 handen bindertjes, al vind Jesse het wel heel leuk dattie een broertje heb. Hij is ook een stuk rustiger als Merit...

's Wel grappig als Sam even huilt zegtie 'Mama, Sam huilt hoor, moet je 'm wel pakken...' Heel verontwaardigt...

. Jesse is enorm snel met praten enzo, hij loop daarmee echt een jaar voor...

. Maar omdat ze met Sam steeds naar het ziekenhuis moeten voor allerlei onderzoeken is het voor mn schoonzus best zwaar. Toen zij uit het ziekenhuis kwam, lag Sam ernog in, ze moesten dus een paar dagen heen en weer reizen, en ze had ook nog net een keizersnee gehad. In het ziekenhuis heb ze ook niet echt veel rust gehad...
Gelukkig krijgen ze alle2 best wel eens hulp van ons. Zeker voor mijn schoonzusje is dat fijn...
Mijn broertje en ik schelen 2 jaar en 2 maanden. En we kunnen echt niet altijd goed met elkaar opschieten, mijn zus boven me en ik schelen 6 jaar en 7 maanden. En we hebben net zoveel ruzie als m'n broertje en ik. Dus bij ons 3en maakt het niet veel uit. Met mijn andere broers en zussen scheel ik 16, 14, 10, en 8 jaar (ongeveer). En we hebben met zn alle een hele hechte band. Dus een groot of klein leeftijds verschil maakt echt niet altijd verschil.
Btw. TK gefeliciteerd... Echt leuk hoor...

Ik snap niet dat mensen van die stomme opmerkingen er over moeten plaatsen. Het is gelukkig hun keuze niet...
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.