Wel eens gehoord van meelezers, ik weet van een aantal mensen die trouw meelezen met refoweb maar nooit reageren.
Zij mogen er toch van uit gaan dat refoweb, refoweb blijft, zonder dat ze daar hun stem voor hoeven te verhefen.
Moderator: Moderafo's
Wullimpie schreef:Wel eens gehoord van meelezers, ik weet van een aantal mensen die trouw meelezen met refoweb maar nooit reageren.
Zij mogen er toch van uit gaan dat refoweb, refoweb blijft, zonder dat ze daar hun stem voor hoeven te verhefen.
Wullimpie schreef:Wel eens gehoord van meelezers, ik weet van een aantal mensen die trouw meelezen met refoweb maar nooit reageren.
Gershwin schreef:Onjuist, ga maar teruglezen. Ik heb een paar jaar geleden een topic 'top-10 bands' geopend (daar heb jij ook in gepost); daar is toen nooit gezegd dat we daar niet over zouden mogen praten, ook niet door jou, ook niet door een andere mod. En ik zie (ik herhaal mezelf) niet in waarom dat nu opeens anders zou moeten.
Veranderende regels, prima, leuk, maar ik zou zo graag de eigenlijke reden voor dit plotseling veranderde beleid weten.
parsifal schreef:Zoals ik al eerder aangaf is er een verschil tussen films en muziek, films richten zich toch meer op inhoud. Hetzelfde geldt voor boeken.
parsifal schreef:@Othello, Zoals ik al eerder aangaf is er een verschil tussen films en muziek, films richten zich toch meer op inhoud. Hetzelfde geldt voor boeken.
parsifal schreef:Gershwin schreef:Onjuist, ga maar teruglezen. Ik heb een paar jaar geleden een topic 'top-10 bands' geopend (daar heb jij ook in gepost); daar is toen nooit gezegd dat we daar niet over zouden mogen praten, ook niet door jou, ook niet door een andere mod. En ik zie (ik herhaal mezelf) niet in waarom dat nu opeens anders zou moeten.
Veranderende regels, prima, leuk, maar ik zou zo graag de eigenlijke reden voor dit plotseling veranderde beleid weten.
klopt, volgens mij was ik toen ook nog geen mod, wel kan ik me herinneren dat toen ene JacobH bezwaar maakte tegen de keuze van sommige mensen, achteraf gezien gaf ik hem gelijk. Het gevolg was dat hij weggehoond werd en voor van alles en nog wat werd uitgemaakt.
Gershwin schreef:parsifal schreef:Gershwin schreef:Onjuist, ga maar teruglezen. Ik heb een paar jaar geleden een topic 'top-10 bands' geopend (daar heb jij ook in gepost); daar is toen nooit gezegd dat we daar niet over zouden mogen praten, ook niet door jou, ook niet door een andere mod. En ik zie (ik herhaal mezelf) niet in waarom dat nu opeens anders zou moeten.
klopt, volgens mij was ik toen ook nog geen mod, wel kan ik me herinneren dat toen ene JacobH bezwaar maakte tegen de keuze van sommige mensen, achteraf gezien gaf ik hem gelijk. Het gevolg was dat hij weggehoond werd en voor van alles en nog wat werd uitgemaakt.
Nop, ik wil niet met een beschuldigend vingertje komen maar volgens mij verdraai je nu de waarheid. Er waren op dat moment meerdere discussies over het al dan niet verantwoord zijn van muziek, in het bewuste topic was aangegeven dat het niet primair om de ethische aspecten maar om de muzikale kwaliteit ging, en meneer hield het toch vol om telkens maar weer overal tussendoor te roepen "ja, maar die muziek is zo goddeloos". Dat werd in sommige gevallen zelfs erkend, maar was gewoon off-topic; logisch dat je dan op den duur weggehoond wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten