Draw schreef:De vraag was: spui hier je speciale kerstgedichten/spreuken. Ik heb in andere gedichten topics gekeken en hier paste het gedicht het beste... dacht ik. Maar ik merkte op dat in de meeste topics iedereen serieus begint, maar dat het al gauw verzandt in flauwe rijmelarij. Ik weet dat je niet gezegd hebt dat serieuze gedichten plaatsen niet meer kan, maar zo komt het wel over. Lees je reactie op onze gedichten nog eens over: vind je zelf ook niet dat het een beetje lijkt op belachelijk maken?
Ik vind het erg jammer dat dit toegelaten wordt. Zeker op Refoweb ga je ervan uit, dat je gedichten en de gedachten erachter worden gerespecteerd. Die flauwe reacties zijn niet echt motiverend moet ik zeggen en vind ik nou niet echt van respect getuigen.
Ik vind je een beetje dramatisch doen hoor, je mag toch ook op een luchtige manier de zaak bekijken? Dat is juist de afwisseling, zolang je maar geen beledigende dingen post of elkaars gedichten gaat belachelijk maken. Ik lees ook afwisselende luchtige grappige, en diepgaande serieuze gedichten, boeken etc. Als het posten van een grappig of luchtig gedicht gelijk als een aanval wordt beschouwd op de mensen die behoefte hebben anderen een serieus gedicht te laten lezen, vind ik dat heel onterecht. Tenzij ik je verkeerd begrijp.