Stage lopen in het buitenland

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 14 dec 2006 15:37

Tip is ook een extra pinpas, als je dat mormel kwijtraakt is het een groot drama om een nieuwe te krijgen. ik had hem op naam van moeder gezet.
Maar misschien volstaan een creditcard als extra ook.

En een fotomapje met alle leuke en lieve mensen in je leven, het huis enje huisdier. heb ik ook meer profijt van gehad dan ik verwacht had. :mrgreen: Om zelf naar te kijken maar ook om aan anderen te laten zien die benieuwd zijn naar Nederland. Ik weet neit of jongens daar ook zoveel behoefte aan hebben en of vier maanden misschien ook weer niet zo lang is om dat noodzakelijk te maken.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 dec 2006 17:11

Aragorn schreef:Nuja, spruitjes hebben ze natuurlijk niet in Timboektoe he, en je moeder weet vast ook niet hoe je couscous moet maken of sprinkhanen moet roosteren. Dus dat probleem lost zichzelf op. 8)

Haha, mijn moeder heeft van mij geleerd dat couscous bestaat en lekker bereid kan worden 8)

topkok

Berichtdoor topkok » 18 dec 2006 08:25

tweetietwee schreef:*gaat verder met de strijk :mrgreen: *

hoe doe je dat op stage?

topkok moet toch wel gestreken kostuums hebben.....

jah inderdaad, was machine staat daar, moetk dus wel zelf doen maar is geen probleem, verder heb ik bijna;) de reisverzekering IPS afgesloten. dat is een verzekering gericht op stage, en ik zit in een personeelshuis, schijnt wel een klein kamertje te zijn, met een stapelbed:D:D

Terug naar “Archief”