Autotopic (was: Leuke auto's)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 12 dec 2006 11:26

Ik heb een renault megane coupe gekocht..

Bouwjaar 1996 en knalgeel :D

tweetietwee
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tweetietwee » 12 dec 2006 12:51

hermanmulder schreef:Ik heb een renault megane coupe gekocht..

en je bent echt 18?

tjonge, ik hoop op mn 38e ooit een auto te gaan kopen...

erikhavenaar

Berichtdoor erikhavenaar » 12 dec 2006 19:09

voor een mooie auto kan je beter naar de BMW garage gaan. de 5-serie die is elke cent waard. zeker als het om rij-comfort gaat. met een BMW kan je lang mee rijden. het pergentage dat iets kapot gaat is zeer gering. tegen over de BMW 5-serie staat een of andere Skoda. de vraag was of de BMW het geld wel waard is. de BMW die is dus echt wel beter dan goedkoper merken. -gesproken door een bmw kenner-

hermanmulder

Berichtdoor hermanmulder » 12 dec 2006 22:38

tweetietwee schreef:
hermanmulder schreef:Ik heb een renault megane coupe gekocht..

en je bent echt 18?

tjonge, ik hoop op mn 38e ooit een auto te gaan kopen...

Ik heb net een weekje mijn rijbewijs en nog gewoon student....

Is gewoon een kwestie van meer geld verdienen dan uitgeven (sparen)

Ja en ik moet um helemaal zelf betalen en onderhouden, wel geluk dat een vriend van me automonteur is!

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 12 dec 2006 22:53

er is natuurlijk niets mooier dan een Saab Cabrio...

Afbeelding

caprice

Berichtdoor caprice » 12 dec 2006 23:44

TheKeimpe schreef:Een leuke auto is vooral ook een auto die niet veel problemen geeft...
Laat mijn huidige auto nu vaak bij de garage staan :x :cry: :cry:

Dus ben ik op zoek naar een auto met het volgende signalement:
- Diesel
- Ruim (ook voor bestuurder van 2.00m) voorkeur voor stationwagon
- Suinig (1:16 of beter, moet kunnen met diesel)
- Moet veel km kunnen maken
- En vooral: BETROUWBAAR
- Prijs: niet ver boven de 5 a 6000 eurootjes

Wie geeft mij tips?

[URL=http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=31331430]Mercedes-benz C-klasse C220D COMBI ELEG. AUT.
€ 5.950[/URL]

- Diesel
- Ruim, stationwagen
- Gemiddeld verbruik 1:14,7
- Kan makkelijk een paar honderdduizend kilometer mee.
- Goed betrouwbaar.
- Netjes binnen budget.

Of voor meer mogelijkheden, klik hier.

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 13 dec 2006 00:22

erikhavenaar schreef:voor een mooie auto kan je beter naar de BMW garage gaan. de 5-serie die is elke cent waard. zeker als het om rij-comfort gaat. met een BMW kan je lang mee rijden. het pergentage dat iets kapot gaat is zeer gering. tegen over de BMW 5-serie staat een of andere Skoda. de vraag was of de BMW het geld wel waard is. de BMW die is dus echt wel beter dan goedkoper merken. -gesproken door een bmw kenner-

mwah.... daar is wat op af te dingen. BMW scoort in de pech-statistieken amper bovengemiddeld, en bovendien, als er iets kapot gaat, is het substantieel duurder dan gemiddeld. verder zijn er heel veel auto's waar je lang mee kunt rijden. ik heb vandaag nog een artikel gelezen in een autoblad, waarin een directie-chauffeur stelde vandaag nog zijn 5-serie in te willen ruilen voor de Skoda Superb. Groter, rijdt beter, en is een stuk goedkoper. De BMW is zeker mooi, maar of hij elke cent waard is? als ik zoveel te besteden had, kwam er toch zeker een andere :)
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 13 dec 2006 06:37

erikhavenaar schreef:voor een mooie auto kan je beter naar de BMW garage gaan.

Dat kan toch niet? in zo'n bak wil je toch niet betrapt worden?

erikhavenaar

Berichtdoor erikhavenaar » 13 dec 2006 08:51

tuurlijk wel.... mij zien ze er toch ook in. ik sta ondertussen wel bekend als -kakker- maar daar ben ik al aan gewend.
mwah.... daar is wat op af te dingen. BMW scoort in de pech-statistieken amper bovengemiddeld, en bovendien, als er iets kapot gaat, is het substantieel duurder dan gemiddeld. verder zijn er heel veel auto's waar je lang mee kunt rijden. ik heb vandaag nog een artikel gelezen in een autoblad, waarin een directie-chauffeur stelde vandaag nog zijn 5-serie in te willen ruilen voor de Skoda Superb. Groter, rijdt beter, en is een stuk goedkoper. De BMW is zeker mooi, maar of hij elke cent waard is? als ik zoveel te besteden had, kwam er toch zeker een andere

ik heb dat suk ook gelezen. maar een BMW heeft meer status dan een skoda.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 13 dec 2006 09:51

deze kakker zit dan toch het liefst bij z'n vriendje in een Saab Cabrio...

Over stijl gesproken...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 13 dec 2006 10:05

Afbeelding

in deze auto gaan mijn vriend en ik trouwen dat is al 1 ding wat zeker is zijn er echt helemaal weg van!
Aan de ene kant is het eigenlijk geen mooie auto maar hij straalt heel veel uit weet niet goed hoe ik het uit moet leggen :mrgreen:

Debor@
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Debor@ » 13 dec 2006 12:37

erikhavenaar schreef:tuurlijk wel.... mij zien ze er toch ook in. ik sta ondertussen wel bekend als -kakker- maar daar ben ik al aan gewend.
Tsjoh, je bent al een kakker als je in een BMW zit (gezien je leeftijd denk ik niet dat je zelf al 'n auto bezit), waar moet dat heen met de wereld :mrgreen:

Trouwens, de BMW-score in de TÜV Auto Report kan wel wat beter, als het zo'n geweldige auto moet zijn. Enne, wat betreft status, perfectie, schoonheid, rij-eigenschappen, kwaliteit enz, dan gaat er niets boven Lexus. Die Lexus IS-serie is werkelijk briljant 8)
'I was born too late to a world that doesn’t care.'

erikhavenaar

Berichtdoor erikhavenaar » 13 dec 2006 13:35

gewijzigd* per ongeluk dubbel geplaatst
Laatst gewijzigd door erikhavenaar op 13 dec 2006 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.

erikhavenaar

Berichtdoor erikhavenaar » 13 dec 2006 13:36

Debor@ schreef:
erikhavenaar schreef:tuurlijk wel.... mij zien ze er toch ook in. ik sta ondertussen wel bekend als -kakker- maar daar ben ik al aan gewend.
Tsjoh, je bent al een kakker als je in een BMW zit (gezien je leeftijd denk ik niet dat je zelf al 'n auto bezit), waar moet dat heen met de wereld :mrgreen:

Trouwens, de BMW-score in de TÜV Auto Report kan wel wat beter, als het zo'n geweldige auto moet zijn. Enne, wat betreft status, perfectie, schoonheid, rij-eigenschappen, kwaliteit enz, dan gaat er niets boven Lexus. Die Lexus IS-serie is werkelijk briljant 8)
nee, ik heb zelf nog geen auto. je mag er toch nog niet in rijden. zou ook wel een maf gezicht zijn, een ''jochie'' van 16 achter het stuur van een BMW 7-serie. nee dat zie ik niet gebeuren. :mrgreen:

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 13 dec 2006 14:01

Ach, je kent het gezegde: BMW is voor patsers met wat geld, maar zonder smaak :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Terug naar “Archief”