De refowebbaby's ;-)!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 dec 2006 20:03

Beetje late reactie Lijntjuh, maar het klinkt allemaal wel aannemelijk hoor en sommige dingen komen we ook wel bekend voor.
Annet, hoe is het met je ventje?

Hoe vier je een verjaardag voor een 1jarige?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

sela

Berichtdoor sela » 10 dec 2006 20:06

noes heeft haar eerste tandje..
ghi, grappig.

Lijntjuh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lijntjuh » 10 dec 2006 20:09

rosekapje schreef:Beetje late reactie Lijntjuh, maar het klinkt allemaal wel aannemelijk hoor en sommige dingen komen we ook wel bekend voor.

Ik zou i.i.g alleen overdag visite laten komen en niet tijdens het slaapje. :D

En laat 'm lekker in een slagroomtaart slaan met z'n handjes :mrgreen:
De weg van de minste weerstand is alleen aan het begin geasfalteerd

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 10 dec 2006 20:14

Lijntjuh schreef:
rosekapje schreef:Beetje late reactie Lijntjuh, maar het klinkt allemaal wel aannemelijk hoor en sommige dingen komen we ook wel bekend voor.

Ik zou i.i.g alleen overdag visite laten komen en niet tijdens het slaapje. :D

En laat 'm lekker in een slagroomtaart slaan met z'n handjes :mrgreen:

Mn broer een schoonzus hebben als traditie dat hun kinderen op hun eerste verjaardag een stuk taart op mogen eten, zonder vorkje en zonder al te veel hulp:D Krijg je leuke foto's van jaknikken

Afbeelding

En zorg ervoor dat ze niet te veel bezoek en cadeautjes krijgen in 1 x, worden ze toch alleen maar erg moe van :)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 dec 2006 20:39

sela schreef:noes heeft haar eerste tandje..
ghi, grappig.

Heeft ze er veel last van gehad?

ondertanden vind ik leuk, maar aan die grote rare boventanden kan ik echt nog niet wennen :mrgreen:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 dec 2006 20:42

Leuke foto hippie
Christiaan is echt een veelvraatje dus een taartje zal er wel in gaan.
ik vind die ballonnen ook leuk, staat er nou een 1tje op of vergis ik me?

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 10 dec 2006 20:44

Ja, volgens mij wel. Ik kan wel een xtje vragen waar ze die vandaan hebben gehaald :).. Wanneer is Christiaan jarig?

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 dec 2006 20:46

Volgende week zondag 8>)

Lijntjuh
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lijntjuh » 10 dec 2006 20:57

Leuk joh, echt om naar uit te kijken!

Of vind je het ook jammer dat z'n babytijd nu toch echt een beetje voorbij is??
De weg van de minste weerstand is alleen aan het begin geasfalteerd

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 10 dec 2006 21:58

Ik heb er ontzettend zin in, ben waarschijnlijk de enige :wink: want christiaan snapt er natuurlijk nog niks van.
Ik vond de babytijd leuk, maar nu is het ook super, als je kijkt hoe zo'n mensje zich ontwikkeld in een jaar tijd. Van een baby die nog bijna niks kan tot een verschrikkelijk ondernemend ondeugend kereltje. (niet dat mama alle ondernemingen altijd even leuk vind :wink: )

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 11 dec 2006 02:40

Ja, gaaf is dat hé. ik heb nu al zin om dat allemaal weer mee te maken.. En ik heb me voorgenomen om er nu extra van te genieten ook! Bij de eerste was alles zo nieuw en hoopte ik elke dag op iets nieuws en nu geniet ik echt intens van het "ughuuu uguuuu" en die glimlachjes van mn kleine meid. Ook is het zo leuk om de oudste er bij te betrekken. Als ik dan vraag: "Wat zegt de baby?" Dan zegttie: "Uguuuuuuu" Echt leuk!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 11 dec 2006 08:47

rosekapje schreef:Annet, hoe is het met je ventje?

Met mijn ventje is alles weer redelijk in orde. Hij is nog wel steeds (snel) benauwd dus het puffen maar weer opvoeren wat ik net moest gaan afbouwen. Hij heeft afgelopen week zijn 2e verjaardag gevierd.

Ik vind het met een (kinder) verjaardag toch wel erg belangrijk om naar het kind te kijken, is hij moe, dan gewoon naar bed. Hoe jammer het ook is voor de visite. Voor hetzelfde is je kind dagenlang van slag na de verjaardag. En dan zit jij ermee!

Hij/zij krijgt ontzettend veel kadootjes. Een paar kadootjes geef ik om mee te spelen, na een week ofzo gaan die in de kast en krijgt hij weer wat andere kadootjes. Zo blijft het leuk.

Je kunt bijv. zeggen dat je 's morgens een verjaardag viert met allerlei kleine kinderen en 's middags met opa's en oma's, ooms/tantes. Je moet het doen hoe het jouw leuk lijkt en niet hoe je (schoon) moeder of weet ik veel wie vind dat je het moet vieren.

Een eerste verjaardag hebben de kindjes vaak zelf niet zo heel erg door. 2e verjaardag word al heel anders. Als de bel ging rende hij meteen naar de deur en stak zijn handje uit om gefeliciteerd te worden (niet voor het kadootje, zo is hij niet opgevoed :lol: )
ja, dat is mijn mening dan he.....

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 11 dec 2006 10:01

Mijn moeder liet altijd wel alle cadeautjes uitpakken, en stopte dan bijna alles in een kast, en gaf 3 nieuwe dingen om mee te spelen. En dan na een week wisselde het. En zo had het kind wekenlang elke week nieuwe speeltjes :)
Wat ik me nog herinner van mn zusjes eerste verjaardag, ze snapte er geen drol van, wij vonden het allemaal erg interessant, en mijn familie vond het erg gezellig om eens bij te kletsen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 11 dec 2006 14:33

Mn twee neefjes..
Afbeelding

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 11 dec 2006 14:34

Ahhhhhhhhh..... :D

Terug naar “Archief”