Berichtdoor Ness » 11 dec 2006 01:34
Op zoek naar jou viel ik in die kuil langs de weg naar Rome. Lange lindenlanen zouden verboden moeten worden, er zijn teveel Liesjes en Lotjes aan het wandelen en daardoor zie je werkelijk geen hand voor je ogen die dichtvallen van het zand dat Klaas Vaak erin strooit, ietsje minder often had ook wel gekund maar wat kan dat kan en gooi de kanniet weg en doe het met je handen. Handen. Voeten. Hand voet knie oog oor neus teen... dit is mijn hand en dat mijn voet, k heb ze allebei nodig. Waar moet ik heen als één het niet doet en doe dan ook de stekker in het stopcontact sufferd. Suffen he?! Slapen in de baas zijn tijd zeker?! Tijdig wakker worden is beter, wat dat betreft. Behalve de desbetreffende concertleden was ook het publiek verontwaardigd. Kerstconcert GAAT NIET DOOR!!!! maar waarom dan niet he? Concordantie concentraal concoördinatie con-carne conconkommertje. Kommertje, kommertijd. Niemand niemand die mij bevrijdt. En van je hela, hola houd er de moed maar in, houd er de moed maar in, houd er de moed maar in en van jehela hola
RPG!
music is the art of living