Moderator: Moderafo's
Nah.. denk aan Sigur Rós (of Mogwai) dat is postrock, dan zou je Isis postmetal kunnen noemenGershwin schreef:Die namen zeggen ons toch óók niks, lieverd
Raido schreef:Nah.. denk aan Sigur Rós (of Mogwai) dat is postrock, [...]
meschianza schreef:Nou, ik liep vandaag geheel toevallig (als toeval bestaat) tegen Kurtyo op in Rotterdam centrum die mij op muzikale ontdekkingstocht heeft meegenomen in de Donner.
Beste Kurt, uiteindelijk heb ik CD die je mij tipte alsnog gekocht alleen dan voor minder geld: Gabriel Rios, ghostboy . Vooral het latin-geluid bevalt me.
Smurffie schreef:meschianza schreef:Nou, ik liep vandaag geheel toevallig (als toeval bestaat) tegen Kurtyo op in Rotterdam centrum die mij op muzikale ontdekkingstocht heeft meegenomen in de Donner.
Beste Kurt, uiteindelijk heb ik CD die je mij tipte alsnog gekocht alleen dan voor minder geld: Gabriel Rios, ghostboy . Vooral het latin-geluid bevalt me.
Ha, grappigJe ziet Kurt dan ook niet snel over het hoofd, dat scheelt
Machiavelli schreef:Je bent bij de Donner en dan ga je muziek kopen? Vreemde figuren hier op refoweb.meschianza schreef:Nou, ik liep vandaag geheel toevallig (als toeval bestaat) tegen Kurtyo op in Rotterdam centrum die mij op muzikale ontdekkingstocht heeft meegenomen in de Donner.
meschianza schreef:Machiavelli schreef:Je bent bij de Donner en dan ga je muziek kopen? Vreemde figuren hier op refoweb.meschianza schreef:Nou, ik liep vandaag geheel toevallig (als toeval bestaat) tegen Kurtyo op in Rotterdam centrum die mij op muzikale ontdekkingstocht heeft meegenomen in de Donner.
Ook een aantal boeken maar dat wilde ik verzwijgen want ik heb schandalig veel ingeslagen al moet ik daarbij vermelden dat ik nog boek- en platenbonnen voor mn verjaardag had te besteden. Donner Rotterdam is echt een boekwalhalla
Terug naar “Kunst, Cultuur & Muziek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten