single....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

rafaell

Berichtdoor rafaell » 08 dec 2006 22:00

Ik woon idd ook liever met vrouwen

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 08 dec 2006 22:01

***! :P
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

cire
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor cire » 08 dec 2006 22:59

meschianza schreef:
Smurffie schreef:
meschianza schreef:
Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat :mrgreen:

Hoe ideaal! Dat zou je met alleen een echtgenoot in huis niet lukken.

Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk 8)

Ik bengin inderdaad steeds meer te beseffen in welk een bevoorrechte positie vrouwelijke singles in 1 huis zitten... samen lieve kraalogige muizen vangen op een muisvriendelijke manier, (Echtgenoten zouden dan natuulijk klemmen zetten) altijd een overdosis maandverband en lollies op voorraad, mocht je zelf even tekort zitten (Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken) plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)

zon10 :mrgreen:

Ik hoop dat jullie zelf banden kunnen plakken en fittingen draaien :wink:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 08 dec 2006 23:16

Volgens mij zijn wij echt een raar stel...

Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken
Borkdude zegt juist dat ik niet moet zeuren en dat hij me mooi vindt zoals ik nu ben, als ik zeg dat ik vet ben ;)

plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)
Hahaha dat gaat bij ons precies andersom, hij zit juist te tutten met z'n haar en ik niet. Maar dat komt vast doordat hij krullen heeft.

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 08 dec 2006 23:22

Lalage schreef:Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken
Borkdude zegt juist dat ik niet moet zeuren en dat hij me mooi vindt zoals ik nu ben, als ik zeg dat ik vet ben ;)

Eh... ben ik nu ook heel bijzonder dan? 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 dec 2006 23:24

Dan zijn wij ook een raar stel.
Over het tutten doen we beide geen uur.
Als we opeens wat verzinnen dan gaan we ook gewoon bijna gelijk.

Er wordt eerder geklaagd dat ik te weinig eet dus ook over het eten loopt het wel los. Een pak maandverband haal ik gewoon waar hij bij is en laat ik ook wel is slingeren op mijn kamer. Aangezien ik vrij veel her en der laat slingeren :mrgreen:

Het verschilt misschien dat we nog niet samen in huisje wonen :wink:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

mini
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor mini » 09 dec 2006 00:33

cire schreef:
meschianza schreef:
Smurffie schreef:
meschianza schreef:
Smurffie schreef:En handig als je geen tas hebt in minimaal a4-formaat :mrgreen:

Precies..doe daarbij nog een Duits woordenboek en een zoektocht naar de ideale echtgenoot is onbegonnen werk 8)

Ik bengin inderdaad steeds meer te beseffen in welk een bevoorrechte positie vrouwelijke singles in 1 huis zitten... samen lieve kraalogige muizen vangen op een muisvriendelijke manier, (Echtgenoten zouden dan natuulijk klemmen zetten) altijd een overdosis maandverband en lollies op voorraad, mocht je zelf even tekort zitten (Echtgenoten zouden niet begrijpen waarom die plotselinge eetbehoefte en je verzoeken aan je lijn te denken) plotseling besluiten uit te gaan waarna een uur lang activiteiten plaatsvinden rond de spiegels in huis (een echtgenoot zou klagen wanneer je nou eindelijk klaar ben)

We kunnen zelfs schilderen en deurknoppen op de deur zetten 8)

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 09 dec 2006 00:37

mini schreef:
cire schreef:
meschianza schreef:
Smurffie schreef:
meschianza schreef:

We kunnen zelfs schilderen en deurknoppen op de deur zetten 8)

Om ook nog maar even mee te doen met irritant quoten.
Yea.. We Rock :D
En deurknoppen aanzetten.. wat kunnen wij dat. Heel recht ook :]

Over muizen gesproken.. er paradeert hier net weer een mooi grijs exemplaar langs Mesch :) Ik zal m proberen te vangen voor je!
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 dec 2006 03:26

JialiKelly schreef:
mini schreef:We kunnen zelfs schilderen en deurknoppen op de deur zetten 8)

Om ook nog maar even mee te doen met irritant quoten.
Yea.. We Rock :D
En deurknoppen aanzetten.. wat kunnen wij dat. Heel recht ook :]

Over muizen gesproken.. er paradeert hier net weer een mooi grijs exemplaar langs Mesch :) Ik zal m proberen te vangen voor je!

JA! vang hem! Geef hem een kusje op zijn donzig muizensnuitje!
En of we zelfredzaam zijn.
Niet te vergeten: gaten boren in de muur ten einde een levensgroot schilderij op te hangen, alleen moeten we de timing nog wat beter inschatten en dus niet meer om 11 uur savonds tot grote ergenis van de buurman.

Lausnitz
Mineur
Mineur

Berichtdoor Lausnitz » 09 dec 2006 09:12

Lekker blijven slow chatten jongens :roll: :!:
www.cgjf.nl

Rainbowgirl
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Rainbowgirl » 09 dec 2006 10:30

:idea: Er gaat eindelijk een lichtje bij me op... Wist niet dat jullie (minstens) met z'n vieren in een huis wonen! :D

Ontopic: Single... tja. Er zijn al genoeg dingen over gezegd. Heb zelf ook geen vergelijking van eerdere verkeringen. Ben ook nog misschien wel 'heel jong' wat dat betreft. Soms lijkt het me wel tof om een vriend voor het leven te hebben (hoewel - volgens mij schreef Meschianza dat - ook ik van afwisseling houd ;)) maar dan denk ik na over alles wat het met zich meebrengt en dat je het je hele leven met één persoon zal 'moeten' doen. 'Euh nee, toch maar even wachten...' :roll: :)

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 dec 2006 11:05

Die persoon verandert ook, net als jezelf. Dat houdt het spannend :mrgreen:

meschianza
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 09 dec 2006 11:28

Lausnitz schreef:Lekker blijven slow chatten jongens :roll: :!:

Slowchatten? hat gaat toch over single zijn? Je krijgt een kijkje in het leven van 4 singles. Zeer interessant.

Rainbowgirl schreef::idea: Er gaat eindelijk een lichtje bij me op... Wist niet dat jullie (minstens) met z'n vieren in een huis wonen! :D

Ontopic: Single... tja. Er zijn al genoeg dingen over gezegd. Heb zelf ook geen vergelijking van eerdere verkeringen. Ben ook nog misschien wel 'heel jong' wat dat betreft. Soms lijkt het me wel tof om een vriend voor het leven te hebben (hoewel - volgens mij schreef Meschianza dat - ook ik van afwisseling houd ;)) maar dan denk ik na over alles wat het met zich meebrengt en dat je het je hele leven met één persoon zal 'moeten' doen. 'Euh nee, toch maar even wachten...' :roll: :)

Het lijkt mij ook iets heel moois, echt samen zeker weten dat je niet meer zonder elkaar wil leven. Alleen vind ik het bijna onwaarschijnlijk. maar zoals lalage zegt: opeens loop je hem tegen het lijf, of misschien ook nooit. Iig geloof ik niet dat daar je levensgeluk van afhangt wat veel mensen suggereren.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 09 dec 2006 11:45

Deurknoppen horen ook op de deur

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 09 dec 2006 12:18

rafaell schreef:Ik woon idd ook liever met vrouwen

Waaorm verbaast het me nou niet om dat te horen. :)

Overigens zijn mannen ook wel weer zelfredzaam genoeg. We hebben geen muizen hier maar al die stereotypen van elke dag friet eten enzo... :D Maar goed, ik kan altijd goed overweg met dames dus dat lijkt me ook niet verkeerd.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Terug naar “Archief”