meschianza schreef:Vrijdag 19 januari dan.
Wie gaan er komen?
Windekind
Naploeon
[s]
Smurffie
Kurtyo
Othello
sela?
scape?
meschianza
Corine
(en de rest moet zichzelf maar even toe voegen
Corine slaapt bij mij. Ze zal wel moeten

Moderator: Moderafo's
Ik heb even het hele draadje snel doorgelezen, en er rezen nog wat vraagjes (verder cool initiatief trouwens!!).
Hebben jullie eigenlijk al duidelijk wat exact de doelgroep is en waarin je je onderscheid van andere bladen die op diezelfde markt opereren? En mocht je onder de koepel van de Erdee Media Holding (zo heet dat toch?) willen opereren, zoals Othello voorstelde, realiseer je dan wel dat je erg binnen bepaalde perken zult moeten blijven
reform schreef:Gezien het gemêleerde gezelschap verwacht ik dat ze een 'algemeen christelijke' segment voor ogen zullen hebben. Je reikwijdte wordt ook wel erg ingeperkt als je je richt op bepaalde groepen binnen de christelijke doelgroep.
Gershwin schreef:Ik heb even het hele draadje snel doorgelezen, en er rezen nog wat vraagjes (verder cool initiatief trouwens!!).
Hebben jullie eigenlijk al duidelijk wat exact de doelgroep is en waarin je je onderscheid van andere bladen die op diezelfde markt opereren? En mocht je onder de koepel van de Erdee Media Holding (zo heet dat toch?) willen opereren, zoals Othello voorstelde, realiseer je dan wel dat je erg binnen bepaalde perken zult moeten blijven
Adolescerende christenmeisjes. (enorm laag niveau)Aragorn schreef:windekind schreef:Gaat de vergadering in Utrecht plaatsvinden? dan kom ik ook wel meedoen als het mag. Lijkt me leuk! Ik erger me altijd gruwelijk aan tijdschriften die mensen-met-mijn-profiel als doelgroep hebben.
Wat zijn mensen-met-jouw-profiel over het algemeen dan?
Othello schreef:En inderdaad, als we al iets op poten weten te zetten, dan a.u.b. niet onder de paraplu van een of ander mediaconglomeraat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten