Jort schreef:cire schreef:Jort schreef:Ik heb ook weleens gehoord dat er min of meer reformatorische kledingzaken zijn met juist heel goedkope kleding, of zoeits als een kledingbus ofzo.
Er zullen zeker reformatorische jongeren zijn met veel geld, vooral de Gereformeerde Gemeente komt altijd op mij over als een geloofsgemeenschap waar bakken vol met geld zit. Zal wel door hard werken, opleidingsniveau etc. komen, het geld zal echt niet uit het niets of drugshandel tevoorschijn komen. There ain't no such thing as a free lunch en indien wel was iedereen al refo.
Ik vraag me een beetje af of het niet allemaal stereotype is. Iedereen die hier reageert plaats zichzelf namelijk niet in de 'rijke' groep. Bestaat die 'rijke' groep dus wel?
Volgens mij kan het gewoon niet dat deze groep rijker is dan Nederland gemiddeld. Het enigste wat zou kunnen is dat het bestedingspatroon anders is...
Ik denk dat ze wel degelijk rijker zijn dan gemiddeld. In HP de Tijd las ik laatst een artikel over Genemuiden waarin dat ook werd beweerd. hard werken én een ander bestedingspatroon. Het is natuurlijk maar waar je het mee vergelijkt. Rijker dan de gemiddelde stedeling, armer dan de gemiddelde Gooiling, rijker dan gemiddeld.
@Evelien: da s idd geen vetpotMaar een telefoon bijv., die heb ik niet. Spaart hoop geld
Kijk dan noem je ook een plaats. (net zoals in rijssen en noem dan nog maar een paar van datsoortplaatsen op). Snap je?