Moderator: Moderafo's
snien schreef:Ik ga mijn woorden terug nemen. Hoe t komt weet ik niet, maar afgelopen woensdag vond ik hem heel anders dan de voorgaande keren. Ik begreep van Cees dat hij met de welkomstdienst (kheb em zelf toen niet gehoord omdat we met Testimony moesten optreden in Biezelinge) ook een schitterende preek had.
hjd1980 schreef:Ds. Schenau heeft bedankt voor zijn beroep te Almelo.
Een tegenvaller voor onze gemeente, maar goed nu verder opzoek naar een nieuwe dominee. Heeft iemand nog goeie ideeen?
mw schreef:aha oke
ik vind die minder goede ervaringen altijd zo jammer. Ik heb hier hele goede ervaringen met hem
Een tegenvaller voor onze gemeente, maar goed nu verder opzoek naar een nieuwe dominee. Heeft iemand nog goeie ideeen?
blaarkop schreef:hjd1980 schreef:Ds. Schenau heeft bedankt voor zijn beroep te Almelo.
Ds.C.J.Droger uit Vlaardingen
Ds.C.Westerink uit Bennekom
Ds.B.de Graaf uit Nunspeet
rosekapje schreef:hjd1980 schreef:Ds. Schenau heeft bedankt voor zijn beroep te Almelo.
Ds. van Dijke te Ridderkerk
ds. S.B. van der Meulen (speciaal voor race 406)
rosekapje schreef:Ds. van Dijke te Ridderkerk
ds. S.B. van der Meulen (speciaal voor race 406)
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten