Het lijkt me best moeilijk om minder te eten, ik heb bewondering voor jullie

Moderator: Moderafo's
Poesje schreef:In totaal 4 kilo kwijt..maar dat duurde wéken..![]()
Volgende week (of deze week nog) wil ik beginnen met het EGA-dieet. M'n zwager is door dat dieet al 14 kilo kwijt in korte tijd. En een nicht van me al 30 kilo. En beiden hebben geen moeite met het dieet, geen hongergevoel, etc. Dus, dat lokt mij ook wel..
Lisette.V schreef:Poesje schreef:In totaal 4 kilo kwijt..maar dat duurde wéken..![]()
Volgende week (of deze week nog) wil ik beginnen met het EGA-dieet. M'n zwager is door dat dieet al 14 kilo kwijt in korte tijd. En een nicht van me al 30 kilo. En beiden hebben geen moeite met het dieet, geen hongergevoel, etc. Dus, dat lokt mij ook wel..
Wat is dat voor dieet dan??
Ik probeer ook weer een poging te wagen, maar zoek nog een goede manier om af te vallen.
essieee schreef:Lieve mensjus!
Mijn ES steekt enorm de kop op, gaat ook niet erg goed hier! Ben nu 3 kg aangekomen...is nog te overzien....
Noodplan is in werking, vandaar dat ik geen prestaties kan posten maar ook de negativiteit niet kan onthouden!
*Annet* schreef:Ben gestopt met de BV, lijn eigenlijk ook niet zo errug. En heb ook niet meer op de weegschaal gestaan. Had vanavond moeten sporten en ben niet heen gegaan, had geen zin.
Nu ga ik thee zetten en heb nog een gevulde speculaaskoek over van het weekend...............
BYE
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten