Denkertje21 schreef:Toch weer bijzonder hoe een topic alle kanten kan uitfladderen... Maar dat terzijde.
Dit schreef ik een paar posts terug. 't Is echt ongelofelijk!

Moderator: Moderafo's
Machiavelli schreef:Mijn gok?André schreef:Trouwens AK, wat is de relatie geen TV/trouwen?![]()
Het is een brave refo die vroeg en rechtstreeks uit het ouderlijke huis trouwt.
Denkertje21 schreef:Machiavelli schreef:Mijn gok?André schreef:Trouwens AK, wat is de relatie geen TV/trouwen?![]()
Beetje misselijke gok, Machiavelli. Als dat al zo is, is er niks mis mee en heeft het er m.i. niks mee te maken...
Ik kan me heel geod voorstellen, dat, als je trouwt, je vooral samen wilt genieten van mooie, leuke en wezenlijke zaken. Enn ik kan me nóg beter voorstellen dat je daar TV niet onder schaart...
Machiavelli schreef:Mijn gok?André schreef:Trouwens AK, wat is de relatie geen TV/trouwen?![]()
Ik kan me heel geod voorstellen, dat, als je trouwt, je vooral samen wilt genieten van mooie, leuke en wezenlijke zaken. Enn ik kan me nóg beter voorstellen dat je daar TV niet onder schaart...
AikonGirl schreef:Machiavelli schreef:Mijn gok?André schreef:Trouwens AK, wat is de relatie geen TV/trouwen?![]()
Ik trouw uit mijn ouderlijk huis ja, goede gok.![]()
Maar dan beslis je dus wat je in huis haalt, en wat niet.
En wij hebben besloten geen TV te nemen,
vandaar de relatie, snappez vous?Ik kan me heel geod voorstellen, dat, als je trouwt, je vooral samen wilt genieten van mooie, leuke en wezenlijke zaken. Enn ik kan me nóg beter voorstellen dat je daar TV niet onder schaart...
Oh, dat is het punt niet hoor.
Hebben wel PC met DVD-speler.
Leuke film kijken kan dus natuurlijk wel.
Op de TV komt zoveel onzin, en weet van mezelf dat als ik me verveel,
de TV gelijk weer aanstaat, en dan vanzelf die onzin ga kijken.
(dat is tenminste nu het geval bij mij... )
André schreef:Dit vind ik wel een wijze opmerking (ook uit het oosten toch?)Jo'tje schreef:TV kán tussen twee mensen in komen te staan. Net zo goed als dat de tv tussen een mens en God in kán komen te staan.
Maar het hoeft niet.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 37 gasten