Denkertje21 schreef:ga nou geen gevecht aan over wat de EO wel of niet fout doet... Probeer voor jezelf gewoon een antwoord te vinden op de vraag of het wegdoen van de TV je dichter bij God brengt...
Heb je meer tijd en rust voor Hem zonder TV?
Hehe, misschien wel, maar meer tijd voor God heb ik vast ook als ik stop met mijn hobby's, niet meer ga sporten, mijn ouders wat minder vaak bezoek. De tv slokt niet al mijn vrije tijd op, ik kijk helemaal niet zoveel televisie. Dus nee, wat dat betreft is het geen barriere, als ik hoor hoe tijdrovend de tv voor sommigen is kan ik me wel voorstellen dat dat voor sommigen dus wel zo is.
Maar ... die medewerkers, bepalen wel het GEZICHT van de EO !!!
Ze bepaalden JULLIE beeld van de EO

maar goed
— en ik denk nu dat het de manier was waarop God aan ons duidelijk wilde maken, dat het televisietijdperk wat ons betreft : voorbij was
Dat zou inderdaad kunnen. Als Hij dat duidelijk maakte aan jullie hebben jullie ook de goede beslissing genomen om de tv de deur uit te doen
Omegea, Denkertje, bedankt voor jullie uitwerkingen enzo, ik vind het goede dingen om eens goed over na te denken enzo. Want iedereen die zegt de tv niet zo gevaarlijk te vinden en prima te kunnen houden heeft daarmee wel de verantwoordelijkheid om er dan ook op een christelijke manier mee om te gaan, en daarvoor moet je wel sterk in je schoenen staan als je tv kijkt.