Lalage schreef:Hero schreef:Lalage schreef:Verder: als homo's toch al samenwonen, dan vind ik dat ze beter ook kunnen trouwen, als je begrijpt wat ik bedoel
Maar ... bij een duurzame, hetzij homo danwel lesbo relatie, is doorgaans uitsluitend nog sprake van vriendschap — terwijl : SEX daarentegen, op termijn geheel buiten beeld raakt — wel wordt er vaak geprobeerd om *het huwelijk* na te bootsen, waarbij de ene partner voor man speelt, en de ander voor vrouw, echter dat levert in de praktijk meer nadelen op : in de vorm van spanningen & ruzies ....
Waar baseer je dat allemaal op? Elke relatie heeft pieken en dalen, het maakt niet uit of dat een relatie is tussen man en vrouw of tussen twee mensen van hetzelfde geslacht.
Hero schreef:Napoleon schreef:volgens mij heeft dit geen relatie met de OKK. graag on-topic blijven
Het was om aan te geven, hoe zinloos & nutteloos het homo-huwelijk is, ook binnen de kerk-orde van de OKKN ....
Waarom zou het zinloos en nutteloos zijn, wat een rot opmerking, denk je dat men niet van elkaar kan houden, en gelukkig met elkaar kan zijn, dat heb je dan helemaal mis, dat kan wel degelijk, dat zie ik wel om me heen.
Ga je er soms vanuit, dat ieder hetero huwelijk gelukkig is, kijk eens naar het aantal echtscheidingen, 'k denk dus van niet!