Wat doe je wel en niet?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 09 nov 2006 18:36

schaterlach

Ach...als mijn eventuele vriend me zou claimen of teveel eisen aan me gaat stellen word ik heel gespannen en dus sacherijnig, meteen uitmaken vind ik wat overdreven, maar hij merkt dat denk wel.

Niet dat ik zoveel met jongens knuffel :wink: , maar ik vind het ook geen probleem, zonder bijbedoelingen dan, en je moet natuurlijk ook rekening houden met degene met wie je knuffelt...

En hij moet echt geen dubbele opmerkingen maken als: als je hen leuker vind knuffel je toch met hen? Dan word ik echt heel boos, ik vind dat gewoon een grove belediging 8)
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 nov 2006 20:22

Dreamster schreef:Ach...als mijn eventuele vriend me zou claimen of teveel eisen aan me gaat stellen word ik heel gespannen en dus sacherijnig, meteen uitmaken vind ik wat overdreven, maar hij merkt dat denk wel.

Eh, zo werkt dat bij meisjes misschien, maar bij jongens niet hoor. :P Ik raad je sterk aan het gewoon te zeggen.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 10 nov 2006 09:04

Precies. Al dat mieperige gedoe bij die vrouwen. Zeg gewoon wat je op je lever hebt, ja?! Non-verbaal werkt niet bij mannen, of het werkt averechts.

Het lucht overigens enorm op om je partner af en toe een stomme doos te noemen. Ik heb haar wederkerig geleerd mij ook zo nu en dan eens lekker te verwensen. Meestal eindigt zo'n scheldpartij in lachen-gieren-brullen en dan zijn we weer waar we wezen moeten.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 10 nov 2006 09:09

Othello schreef:Precies. Al dat mieperige gedoe bij die vrouwen. Zeg gewoon wat je op je lever hebt, ja?! Non-verbaal werkt niet bij mannen, of het werkt averechts.

Het duurde even voordat ik het mijn vriendin aan haar verstand gepeuterd had: Mannen kunnen geen gedachten lezen en we doen niet aan stille hints!

Het lucht overigens enorm op om je partner af en toe een stomme doos te noemen. Ik heb haar wederkerig geleerd mij ook zo nu en dan eens lekker te verwensen. Meestal eindigt zo'n scheldpartij in lachen-gieren-brullen en dan zijn we weer waar we wezen moeten.

Dat hangt er denk ik helemaal vanaf hoe je het zegt, als je het doet uit genegenheid dan is er niks mis mee, alhoewel ik niet verder zou gaan dan "lekker suffie" ofzo - ik vind stomme doos behoorlijk ver gaan. Zeg je het uit boosheid/frustratie, dan zou ik daar toch een punt van maken.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2006 11:15

Othello schreef:Het lucht overigens enorm op om je partner af en toe een stomme doos te noemen. Ik heb haar wederkerig geleerd mij ook zo nu en dan eens lekker te verwensen. Meestal eindigt zo'n scheldpartij in lachen-gieren-brullen en dan zijn we weer waar we wezen moeten.

Ha, mooi is dat ja. :D Het werkt ook wel relativerend, want iets als 'stomme doos' zou je waarschijnlijk niet zo snel zeggen als je het voor 100% serieus meende.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 nov 2006 13:55

Aragorn schreef:
Dreamster schreef:Ach...als mijn eventuele vriend me zou claimen of teveel eisen aan me gaat stellen word ik heel gespannen en dus sacherijnig, meteen uitmaken vind ik wat overdreven, maar hij merkt dat denk wel.

Eh, zo werkt dat bij meisjes misschien, maar bij jongens niet hoor. :P Ik raad je sterk aan het gewoon te zeggen.

Eh, je begrijpt me denk niet... Ik zou het hem natuurlijk wel zeggen 8) , maar daarbij zal hij het ook aan me merken, in zn eigen nadeel dus.

Ik heb juist het idee dat jongens veel aan stille hints doen... :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2006 13:57

Dreamster schreef:
Aragorn schreef:

Eh, je begrijpt me denk niet... Ik zou het hem natuurlijk wel zeggen 8) , maar daarbij zal hij het ook aan me merken, in zn eigen nadeel dus.

Ah, op die manier. :) Overigens is dat ook bijzonder irritant, vrouwen die nukkig worden als het niet gaat zoals ze graag zouden willen. 8) Als je het al gezegd hebt heeft dat ook helemaal geen zin.

Ik heb juist het idee dat jongens veel aan stille hints doen... :roll:

Hm, vertel..

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 nov 2006 14:05

Lieverd, ik kan er niks aan doen, slechte eigenschap.

André

Berichtdoor André » 10 nov 2006 14:21

Dreamster schreef:Lieverd, ik kan er niks aan doen, slechte eigenschap.
Sommige vrouwen hebben mannelijke eigenschappen en je hebt ook mannen met vrouwelijke eigenschappen, maarruh dat met die hints is énorm vrouwelijk. :shock: :P

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 nov 2006 14:37

Mmm, mijn sacherijnigheid is geen hint, dat is gewoon een emotie die voorkomt uit spanning. Ik hou niet van stille hints geven en zou ook niet weten hoe ik het moet doen...

Oja, dan kom je weer bij die androgyntest 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 nov 2006 14:40

Dreamster schreef:Lieverd, ik kan er niks aan doen, slechte eigenschap.

Achja, als je het je maar bewust bent, dat scheelt al de helft.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 10 nov 2006 17:15

Hm volgens mij zijn vrouwen van de stille hint, die door mannen vaak niet begrepen worden, en zijn mannen meer recht-toe-recht-aan. Iets wat vrouwen ook niet altijd begrijpen, want die zijn dan vaag in antwoorden, of ze kruipen in hun schulp.

En je hebt ook nog de categorie die niet durft. Die bestaan uit mannen en vrouwen.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 10 nov 2006 18:37

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Hm volgens mij zijn vrouwen van de stille hint, die door mannen vaak niet begrepen worden, en zijn mannen meer recht-toe-recht-aan. Iets wat vrouwen ook niet altijd begrijpen, want die zijn dan vaag in antwoorden, of ze kruipen in hun schulp.

En je hebt ook nog de categorie die niet durft. Die bestaan uit mannen en vrouwen.

Ach...als een jongen tegen je zegt: er zijn 1000 leukere jongens dan mij, lijkt me dat wel een stille hint...

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 10 nov 2006 18:51

Zeker, maar het kan ook een soort van bescheidenheid zijn...
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 10 nov 2006 18:51

''Mevrouw, zou u alstublieft niet in het brood willen knijpen, het is de bedoeling dat we het nog verkopen!''... :x

Dat is toch geen stille hint? Ik begin bijna te twijfelen aan mijn vrouw-zijn.8) Overigens, in relatie trok ik ook gewoon mn mond open.

Trouwens, 'stomme doos' schaterlach, het lijkt wel of ik mn broer hoor balken :mrgreen: Uitdrukkingen als 'achterlijk stom stuk vreten' (Corine) glijden ook lekker over tafel. 8)

Terug naar “Archief”