niks.
overigens geweldige preek, volgens iedereen.
Moderator: Moderafo's
kurtyo schreef:
Je kunt nergens je geluk vinden en voldoening krijgen dan in Christus. Ach wat klinkt dat weer mooi, en ach wat oppervlakkig. En dan geven ze ook nog niet eens antwoord op de vraag 'waar'? 'hoe'? etc.
lizzz schreef:kurtyo schreef:
Je kunt nergens je geluk vinden en voldoening krijgen dan in Christus. Ach wat klinkt dat weer mooi, en ach wat oppervlakkig. En dan geven ze ook nog niet eens antwoord op de vraag 'waar'? 'hoe'? etc.
misschien dat daarom niemand gelukkig is. Antwoord zou onbekend kunnen zijn.
kurtyo schreef:lizzz schreef:kurtyo schreef:
Ik denk dat het antwoord bestaat.
lizzz schreef:kurtyo schreef:lizzz schreef:kurtyo schreef:
Ik denk dat het antwoord bestaat.
ja
Gershwin schreef:kurtyo schreef:Mijn enige reactie: dan spreekt de Bijbel zich tegen?
Op heel veel punten, maar juist niet op dit punt. Noem eens een tegengestelde uitspraak?
joris schreef:misschien moet je verdieping lager gaan, kurt, en kijken of je de uitverkiezeing wel kan rijmen met de bijbel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten