rafaell schreef:Ik wil graag kaarten voor de eerste ring bestellen.
Ik heb voor jou een speciale plaats in de skybox gereserveerd!
Moderator: Moderafo's
reform schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Gna gna, ik dacht meer aan overdatum-rookworst, lauwe cola en een pislucht omdat er geen sanitaire voorzieningen zijn
Hehe abdijbiertje....ik vind dat je de ambiance, de allure van de reviusdome echt tekort doet.
Abdijbiertje om 1:00 schreef:reform schreef:Abdijbiertje om 1:00 schreef:Gna gna, ik dacht meer aan overdatum-rookworst, lauwe cola en een pislucht omdat er geen sanitaire voorzieningen zijn
Hehe abdijbiertje....ik vind dat je de ambiance, de allure van de reviusdome echt tekort doet.
Feauteaux? Ik wil het wel eens zien. Overigens zeg ik niet dat dat speciale vak representatief is voor de Dome... Maar ja, sommige mensen hebben nou eenmaal een speciale behandeling nodig
rafaell schreef:reform schreef:rafaell schreef:Ik wil graag kaarten voor de eerste ring bestellen.
Hear hear! Now we're talking! Kaviaar, wijn en mooie dames
Napoleon schreef:rafaell schreef:reform schreef:rafaell schreef:Ik wil graag kaarten voor de eerste ring bestellen.
mwah... dat is een wat overdreven omschrijving voor een kartonnen doos op het dak
Napoleon schreef:rafaell schreef:reform schreef:rafaell schreef:Ik wil graag kaarten voor de eerste ring bestellen.
mwah... dat is een wat overdreven omschrijving voor een kartonnen doos op het dak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten