Moderator: Moderafo's
 probeer de horizon ook horizontaal te houden. het samenspel van zonlicht en wolken blijft mij ook boeien, eigenlijk vind ik het steeds mooier worden. zeker nu de zon redelijk laag staat als ik naar huis rij (ongeveer 5 uur-half 6) is het regelmatig feest.
  probeer de horizon ook horizontaal te houden. het samenspel van zonlicht en wolken blijft mij ook boeien, eigenlijk vind ik het steeds mooier worden. zeker nu de zon redelijk laag staat als ik naar huis rij (ongeveer 5 uur-half 6) is het regelmatig feest.Spons schreef:...zo dus , kijk eens naar image stone viewerecht een hele handige tool , daar heb ik het even mee bekeken, recht gezet en gecropt en meteen gesaved

Raido schreef:Zo... je hebt Dada en Scape... je hebt het Dadaïsme en het Scapeïsme, ik heb geprobeerd om eens als boerenjochie wat te fotograferen in de Urban Jungle van Grunning...

evt. ook te schrijven als Grûnn') Mooi hier he? En dan verhuis ik doodleuk verder weg. Gelukkig woont mijn vriend er, dus blijf ik er komen..
 evt. ook te schrijven als Grûnn') Mooi hier he? En dan verhuis ik doodleuk verder weg. Gelukkig woont mijn vriend er, dus blijf ik er komen.. 

tinos schreef:Stomme vraag misschien, maar komt die leeglopende zee doordat ik m'n camera scheef houd of is het iets anders?

Spons schreef:Aragon ...schuine foto vindt ik persoonlijk heel storend ! vervelende is dat als je zelf kijkt je ogen alles recht corrigeren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten