Moderator: Moderafo's
Dreamster schreef:Affijn, wel heel kleinzerig...de Ajaxfans denken maar dat ik het fijenoordlied ver**** en de fijenoorders zijn maar trots dat ik hun lied gebruik...
André schreef:Dan maak je kans op een boete van de KNVB denk ik.TheShadow schreef:Dreamster schreef:hoe gaat het ajaxlied? Maak ik daar ook een variatie op
JHODUUUUUU!!!!, JHODUUUUUU!!!!![]()
Dreamster schreef:Ik blerde hem altijd heel hard met Lee Towers mee, ook leuk![]()
We are the champions....Yo..
Ik kom wel door die test heen denk...
(of ik het nu nog in het echt durf is is de vraag, dat ligt natuurlijk aan de situatie)
André schreef:Samen met de Hooligans en ME las ik enkele pagina's terug.TheShadow schreef:André schreef:Dan maak je kans op een boete van de KNVB denk ik.TheShadow schreef:Dreamster schreef:hoe gaat het ajaxlied? Maak ik daar ook een variatie op
Zijn die er ook 24 nov?
Ik heb geen OV kaart jongen;/TheShadow schreef:André schreef:Samen met de Hooligans en ME las ik enkele pagina's terug.TheShadow schreef:André schreef:Dan maak je kans op een boete van de KNVB denk ik.TheShadow schreef:Dreamster schreef:hoe gaat het ajaxlied? Maak ik daar ook een variatie op
Zijn die er ook 24 nov?
Hehe das waar ook!
En komt die ene tukker ook nog??
Jij dus!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten