Moderator: Moderafo's
Ja, ook dan moet het. Zo lang jij dan maar een andere dag rust houd.Wullimpie schreef:froske schreef:L'être extraterrestre schreef:Politie moet doordraaien.
Ook als er een paar honderd politie mannen naar het stadion moeten om de boel rustig te houden?
Dan moet het ja, maar of het ook goed is..........
L'être extraterrestre schreef:Ja, ook dan moet het. Zo lang jij dan maar een andere dag rust houd.Wullimpie schreef:froske schreef:L'être extraterrestre schreef:Politie moet doordraaien.
Ook als er een paar honderd politie mannen naar het stadion moeten om de boel rustig te houden?
Daar ben ik ook nog niet over uit. Stel dat ik bij de politie kom je werken, hoop ik dat ik de discipline heb om op zondag dan te wassen na mijn werk (en de fut ook trouwens) en dan bijv op maandag een Bijbelstudie te houden, de hele dag rust houden. Preken zijn ook online te horen.tweetietwee schreef:L'être extraterrestre schreef:Ja, ook dan moet het. Zo lang jij dan maar een andere dag rust houd.Wullimpie schreef:froske schreef:L'être extraterrestre schreef:Politie moet doordraaien.
ik werk in de zorg en als ik op zondag werk heb ik maandag vrij. Weet je wat ik dan doe? Wassen, huishouden, uitslapen, winkelen, etc etc. Bij ons is er geen kerk op maandagDus: l'etre: hoe zou jij dat doen?
(moslims doen dat wel heel streng he, als ze ziek zijn geweest tijdens ramadam, later inhalen enzo).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten