Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 01 nov 2006 00:41

De Turken hadden inderdaad niet al te veel in te brengen. Alex is wel een dolle stier trouwens :mrgreen:

@Raaf, hadden we nou al een datum?
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 01 nov 2006 00:54

Felle apen die turken...

Gelijk met fakkels gooien als ze een doelpunt tegen krijgen!
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 nov 2006 00:57

Alex speelde fijn inderdaad! :mrgreen:

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 01 nov 2006 01:06

TheShadow schreef:Felle apen die turken...

Gelijk met fakkels gooien als ze een doelpunt tegen krijgen!

Fakkels, aanstekers, you name it. Volgens mij kun je je hele uitzet bij elkaar rapen met die attributen die zij richting veld gooien.

Alex is een topper overigens. Redt PSV meer dan eens. Koné daarentegen is soms om te janken, dan weer verbaas je je over zn geweldige voetbal. Je moet er maar van houden, maar enige stabiliteit is niet te vinden.

topkok

Berichtdoor topkok » 01 nov 2006 09:13

Collateral schreef:En het was toch een fijne wedstrijd. :)

Your right, mooi resultaat, jammer van Farfan, had er van mij ook wel eentje in mogen schieten.

en over ALEX, dat kun je van te voren weten, als je daar tegen op loopt heb je pijn heel veel pijn.

was het volgens jullie een terecht rode kaart??

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 01 nov 2006 09:28

Het viel niet tegen inderdaad. 8)

Die rode kaart leek me wel terecht Topkok.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 01 nov 2006 09:33

Mark my words:

Ajakkes gaat na de winterstop punten morsen. PSV word kampioen. Feijenoord gaat Intertoto spelen :mrgreen:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 nov 2006 10:20

Mark his words! :mrgreen:

Abdijbiertje om 1:00 schreef:Koné daarentegen is soms om te janken, dan weer verbaas je je over zn geweldige voetbal. Je moet er maar van houden, maar enige stabiliteit is niet te vinden.

Toch is hij hoe dan ook van grote waarde. Hij zorgt er samen met Farfan wel voor dat een flink aantal verdedigers hun handen vol hebben. Of zoals Johan Cruijff het (min of meer) zei: 'As Koné en Farfan tegen vijf man van hun spelen, dan spelen de andere acht van PSV tegen de andere vijf van hun.' :)

tinos schreef:Die rode kaart leek me wel terecht Topkok.

Inderdaad; Farfan liet zich heel slim als kapstok gebruiken, maar hij werd ook echt gehinderd.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 nov 2006 11:14

Niet zo naïef leclerc en collateral! De SGP wordt ook niet de grootste partij met de verkiezingen en de Sint bestaat niet. Maybe zit je wel goed wat Feyenoord betreft, maar de kans dat ze intertoto halen is niet groot.

@Abdij, nou nog niet officieel! Wij stelden het weekend van 11 november voor want dan is Napoleon hier ook. Als je dan niet kunt/wilt kun je uiteraard een andere keer komen 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 nov 2006 15:56

Met een mannetje meer kunnen jullie wel he :mrgreen:

Over het heden gesproken:
AJA 10 27
PSV 10 25
AZ 10 23
TWE 10 20
GRO 10 18
RJC 10 17
FEY 10 17

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 01 nov 2006 16:08

Vergeet je niet de internationale resultaten even te posten? 8)
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 nov 2006 16:33

Inderdaad! Ik zal hem even op weg helpen. :mrgreen:

rafaell schreef:Met een mannetje meer kunnen jullie wel he :mrgreen:

Ach, uit en zonder een mannetje meer konden we het ook. We zijn niet voor niets nog ongeslagen. Dit in tegenstelling tot Ajax, dat al met de voorronde als een geslagen hond is afgedropen. schaterlach

Over het heden gesproken:
AJA 10 27
PSV 10 25
AZ 10 23
TWE 10 20
GRO 10 18
RJC 10 17
FEY 10 17

Ach, twee kratten bier verder en het puntverschil is minimaal +4 i.p.v. -2 in het voordeel van PSV. En drie kratten bier verder weet jij ook weer definitief waar je staat.

Toch is het wel aandoenlijk om te zien dat Ajax-fans hun schamele genoegen uit competitietussenstanden moeten halen en dat dan ook gretig doen. 8)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 01 nov 2006 16:46

Rekenen is niet je sterkste kant, of had je al aan het bier gezeten? Nou dat is er binnenkort niet meer bij, dan mag je van je schamele centen bier voor mij halen 8)

En ongeslagen, wat wil je ook anders in een poule vol kwaliteitsarme ploegen? Trouwens, Twente uit was niet echt een succes he :P Wat was de uitslag van de laatste ontmoeting tussen Ajax en PSV trouwens ook alweer? Dat is natuurlijk het beste vergelijkingsmateriaal, het meest recente onderlinge duel 8)

Collateral

Berichtdoor Collateral » 01 nov 2006 17:03

rafaell schreef:En ongeslagen, wat wil je ook anders in een poule vol kwaliteitsarme ploegen?

Ik moet zeggen dat ik geen van die ploegen zo kwaliteitsarm vind als FC Kopenhagen. Zegt die club jou iets? :mrgreen:

Trouwens, Twente uit was niet echt een succes he :P

Ha, gaan we zo beginnen? Dan noem ik Roda JC. 8)

Wat was de uitslag van de laatste ontmoeting tussen Ajax en PSV trouwens ook alweer? Dat is natuurlijk het beste vergelijkingsmateriaal, het meest recente onderlinge duel 8)

Daar valt wat voor te zeggen, mits het niet om een oefenduel gaat zoals het duel om de Johan Cruijff-schaal. Maar liever bekijk ik de stand van zaken in zowel Europa als Nederland. En dan zie ik dat PSV in Nederland nipt achterstaat op Ajax, maar ook dat PSV in Europa presteert waar Ajax jammelijk heeft gefaald. Overigens is dat ook de reden dat Ajax het voor Ajax-begrippen zo goed doet in de competitie: ze kunnen zich er volledig op focussen. :wink:

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 01 nov 2006 18:50

*kuchkuchkuchkuch020kuchkuchkuchtijdelijkeoplevingkuchkuchkuch

Terug naar “Archief”