We gaan er zeker van genieten! Heerlijk idee...over 2 nachtjes in een lekker hotel met bad op de kamer ....s'morgens heerlijk uitgebreid ontbijten en s'avonds lekker uit eten en overdag genieten van de omgeving
Dank je Lalage! ik heb 3 geweldige lieve kinderen ( ook al heb je wel eens van die behangplakdagen )
Ja ik vond dat we het wel es verdiend hadden, even wat tijd samen doorbrengen!
Het is best wel eens druk met de kinderen en dan verlang je ook eens naar een moment dat je even met z'n 2en bent
Wat voor vlekjes TJ, kun je ze wegdrukken, zijn ze vurig, zitten er blaasjes op? Het kan zoveel zijn. Misschien kun je een foto maken dan word het wat duidelijker.
milan ligt nu te slapen, dus kan geen foto maken..;. je voelt er verder niks van op de huid.. ik weet niet of ze weg te drukken zijn... hij had gister had hij een paar bultjes op zn hoofd.. en nu zijn die weg en zit het op de buik en rug... hij lijkt er geen last van hebben... ze zijn niet vurig rood..
Evelien, wat een heerlijk klein en schattig pasgeboren babytje. Ligt zo lekker te slapen, prachtig!
Vlinder wat lekker dat je saampjes weg gaat. Wij zijn vorig jaar ook voor het eerst samen weggeweest, toen waren we 10 jaar getrouwd. Weekendje Oostkapelle. Heb de kinderen geen tel gemist. Ze waren dan ook in goede handen, dus waar zouden we ons druk over maken. Mijn man miste ze meer als mij.
TJ, als je de vlekjes niet weg kunt drukken onmiddelijk de dokter bellen, anders zou ik het nog even aanzien. Ze kunnen snel vlekjes hebben. Vijfde ziekte/zesde ziekte enz.
Zo ik ben weer terug van weggeweest en we hebben het heerlijk gehad!! Ik heb de kinderen een klein beetje gemist maar ik wist dat ze in goede handen waren Er was een hoop te zien en Berlijn is erg mooi!
Ook de geschiedenis enz. allemaal erg indrukwekkend!
Het ging snel voorbij maar het is ook weer lekker om thuis te zijn bij mijn kindjes
Timo bleef vandaag zitten toen ik hem op de grond zette