Oh mensen, ik ben gisteren naar This Beautiful Mess geweest, 013.
Wat was dat weer héérlijk! Heb Lampshade helaas aan me voorbij moeten laten gaan, maar TBM ga ik zeker nog een keer zien.
Vanavond spelen ze in het Kasteel in Alphen aan de Rijn.
17 november op het Sally Family Festival in de Melkweg.
Verdere tourgegevens op de site. Zeker de moeite waard!
Maar zoals ik al zei: je krijgt nog herkansingen zat!
Vandaag in het Kasteel - Alphen ad Rijn
Morgen in het Viadukt - Groningen
17 november in de Melkweg - Amsterdam
18 november in Atak - Enschede
19 november, plein 79 - Den Bosch
Ja, hoeveel is dat eigenlijk? Ik vind dat zoiets idioots... Ga je een keer ergens naar een concert, moet je meteen lidmaatschap dokken Kom verder noooooit in de Melkweg.
Aragorn schreef:Kijk eens aan Gersh, als je dan de 14e meegaat naar I Am Kloot, hoef je maar 1x lidmaatschap bij de Melkweg te betalen.
Inderdaad. Maar de rest van de line-up van bijv. Sally Fest. boeit me niet heel erg, waardoor ik This Beautiful Mess wellicht toch aan me voorbij laat gaan. (En ach, de nieuwe cd kon me ook niet bepaald heel erg boeien, met die zeven nieuwe nummers.)
Hmm, correctie: 7 oude nummers die overgebleven waren en nu zijn uitgebracht Daar speelden ze trouwens maar 1 nr. van.
En de écht nieuwe nieuwe nummers die ze speelden hadden toch wel weer een iets andere sound, dus ik ben benieuwd wat het nog gaat worden.
Dus zijn ze voor ons 'nieuw'. Maar ik geloof best dat TBM nog altijd een van de betere bands van Nederland is, absoluut. Alleen weet ik niet of ik alleen voor TBM wil gaan terwijl ik de andere bands of 'wel aardig' of 'weinig boeiend' vind.
Nu we het toch over concerten hebben: de folkband Barleycord, waar ik in zit, heeft een cd gemaakt. Op 9 december gaan we die cd presenteren door middel van een concert in Theater de Lieve Vrouw in Amersfoort. Kaartjes a 9 euro zijn verkrijgbaar via mij of de kassa van het theater.