Moderator: Moderafo's
Corine schreef:Gefeliciteerd!! Mooie naam! Ben benieuwd naar de foto!
Evelien schreef:Mijn zusje is bevallen van een Meisje!!!!!!
Vanochtend om 10 over 6 is het geboren. Alles is goed. Ze heeft een fijne bevalling gehad. Als ik het goed schrijft is haar naam: suzanna en is 7 pond.
Ik ga straks ff kieken!!!!!
k ben zo blij!!!!!!
lammetje schreef:Gefeliciteerd!! Leuk een meisje![]()
Leuk dat gedichtje ook, wij hebben ook niet iets 'standaards' uitgezocht.
Maar dat ze een fijne bevalling heeft gehad wil ik bijna niet gelovenGa er wel een beetje tegenop zien eigenlijk hoor.... maarja nog ruim 3 maanden.
trijntjejohanna schreef:hoe gaat het met de zwangeren hier??
ik mag me hier ook weer bij aansluiten!
ik ben zwanger!! milan had lgelijk! hij wist eerder dan wij dat ik zwanger ben!!! hij wees al, voordat wij konden weten dat ik zwnager was, naar een plaatje van een baby en daarna wees hij naar mn buik en zei: daa!!
Milan krijgt begin juni een broertje of zusje!!
Maandag ben ik voor een echo geweest.. alles zag er prima uit!!! volgens de gynaecoloog heb ik nu nog maar 3% kans dat het misgaat!! ik ben nu 7 week en 3 dagen zwanger... 10 juni ben ik uitgerekend.... (3 dagen voor de trouwerij van mn broer![]()
)
Corine schreef:TJ, wat ontzettend fijn voor jullie! Hartelijk gefeliciteerd! Voel je je goed? Enne, Milan wilde toch niet meer bij je drinken? Dat had Boudin dus ook ineens en later bleek dat ik zwanger was.. Of was je toen nog niet zwanger?
Nouja, in elk geval, geniet ervan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten