undercover schreef:henkie schreef:Ik mag niet meer reageren van mESCHIANZA

Gewoon doen

Mag best, zolang het maar ontopic blijft.... maar mijn gevoel zegt dat het op een doodspoor zit..... nu.......
Of heeft Meschianza nog iedeen???
Meschianza barst van de ideeen voor een refowebweekend. In ieder geval halen we er een RD-journalist bij

Om te laten zien hoe oppervlakkig en beinvloedbaar wij zijn. Verder mogen de meiden als eerste een slaapruimte uitkiezen en verdelen zij de taken.
Er moeten goede bijbestudies mee uiteraard. En veel muziekinstrumenten dat de aarde dreunt als we een loflied aanheffen.
We moeten absoluut het bibberspel spelen. En een vossenjacht daar waar veel mensen zijn, in een dorpscentrum ofzo. Dan moet iedereen zich verkleden als vos naar keuze op een enkeling na. En de vossen moeten die enkeling die er dus 'normaal' uitziet opsporen. Krijg je een lettertje mee en uiteindelijk vormt dat het woord: refowebweekend. Maar dat mogen de deelnemers niet weten natuurlijk. Ziet er wat anders uit dan je gewend bent waarschijnlijk, maar het is wel geinig om te doen.
En er moet een kampvuur zijn elke avond. En er moet een kok mee om te koken.
Even terzijde: Vinden jullie ook dat ik henkiE verbijsterend goed heb afgericht?

''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King