Weet je, het voelt goed om elkaar daar te ontmoeetn. Ik kán niet zonder de Heere God, want Hij is mijn leven. En God is overal, in alles van mijn leven. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik heb heel lang gedacht dat ik de enige homo was en nu kan ik dat met andere christen delen. Dat is hier al zo en op *knip* helemaal!
In dat geval zal ik trouw hier blijven komen. Het zou toch een onverkomelijk drama zijn als jullie mij moesten missen en al die geweldige inzichten van me? yahoooo
Denkertje21 schreef:In dat geval zal ik trouw hier blijven komen. Het zou toch een onverkomelijk drama zijn als jullie mij moesten missen en al die geweldige inzichten van me? yahoooo
Hm, in dat geval ga je op dat nieuwe forum wel bezighouden Zal eens een kijkje nemen
scape schreef:Ik ben niets . . . ik heb, als man, een relatie met een man. Mijn samenlevingsverband zou men kunnen duiden als zijnde een van het roze type.
Hmm... het is meer een algemeen forum, homoseksualiteit (en geloof) is een onderdeel van het forum. Desalniettemin leest ondergetekende mee op dat forum.
'Real discoveries come from chaos.' - Chuck Palahniuk
Vandaag kreeg een vriend van me te horen van zijn ouders (!) dat hij thuis niet meer welkom is zo lang hij de vriendschap met 'die vent' aanhoudt. Gewoon op straat gezet. Beiden zijn 22 en refo...
Triest dat het dus in 'onze' kringen nog steeds gebeurt...