VERWIJDERD

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:44

Ja dat zijn de statistieken, maar zijn ze ook hier?

Cisca

Berichtdoor Cisca » 22 okt 2006 14:48

Ja hoor, behoorlijk veel zelfs :wink:

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:49

Dat is grappig, maar ook wel nodig. Want het is niet goed om als homo lonely door het leven te gaan. Doel niet op een relatie of zo, maar wel dat je iets kan delen met "lotgenoten".

Cisca

Berichtdoor Cisca » 22 okt 2006 14:51

Dat gebeurd hier ook, in het andere topic :wink:

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 22 okt 2006 14:52

toutvabien schreef:Ja dat zijn de statistieken, maar zijn ze ook hier?

gemiddeld minder waarschijnlijk omdat veel homo's het geloof al vaarwel hebben gezegd helaas..
- Home is in my head -

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:52

Ja zal me eens wat vaker mengen hier.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 22 okt 2006 14:53

toutvabien schreef:
Denkertje21 schreef:pfff, heb ik iets verkeerd gezegd? 24 en 52... is dat echt zo gek? We hebben het gewoon erg goed

Eerlijk gezegd lijkt het me niet gezond zo´n groot leeftijdsverschil. Het is dat je 24 bent, maar anders had het strafbaar geweest. Het zou dan eerder een pedofiele dan een homofiele relatie geweest zijn. Met dat laatste is trouwens niks mis mee. Maar een relatie met iemand wie je vader had kunnen zijn vind ik erg ver gaan. Vaak is het zo dat oude mannen wel een jong groen blaadje willen. Dat zouden je ouders ook niet fijn vinden denk ik.

Nou moe! Hij wílde mij niet eens! Ik heb achter hém aan moeten zitten. Dus van dei ouwe bok en dat groene blaadje valt wel mee...
En m'n ouders? Die zijn alleen maar blij dat ik happy ben...

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:53

Dat doet me pijn. Ik ken er ook genoeg.

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 22 okt 2006 14:55

Denkertje21 schreef:
toutvabien schreef:
Denkertje21 schreef:pfff, heb ik iets verkeerd gezegd? 24 en 52... is dat echt zo gek? We hebben het gewoon erg goed

Eerlijk gezegd lijkt het me niet gezond zo´n groot leeftijdsverschil. Het is dat je 24 bent, maar anders had het strafbaar geweest. Het zou dan eerder een pedofiele dan een homofiele relatie geweest zijn. Met dat laatste is trouwens niks mis mee. Maar een relatie met iemand wie je vader had kunnen zijn vind ik erg ver gaan. Vaak is het zo dat oude mannen wel een jong groen blaadje willen. Dat zouden je ouders ook niet fijn vinden denk ik.

Nou moe! Hij wílde mij niet eens! Ik heb achter hém aan moeten zitten. Dus van dei ouwe bok en dat groene blaadje valt wel mee...

Ok, wel apart hoor. Ik kan me niet goed voorstellen als je als goeduitziende knul van 24 achter een oude man van 52 aangaat. Ik kan me niet voorstellen om intiem te zijn met iemand die mijn vader had kunnen zijn. Ik vind dit soort dingen wel garppig. Ik begrijp het niet, maar wil het wel begrijpen waarom mensen dit anders zien.

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 23 okt 2006 10:33

Denkertje21 schreef:
toutvabien schreef:

Alsjeblieft zeg, moet dat hier nou?! :shock:
(Het is niet de eerste keer dat ik dit constateer, maar nu wil ik er toch wat van gaan zeggen.)
Refoweb was dacht ik bedoeld als refomatorisch forum. Een beetje respect voor de reformatorische opvattingen m.b.t. seksualiteit vind ik dan wel op zijn plaats. En daar past niet het zomaar op iedere plek anderen confronteren (opdringen) met je homofiele levensstijl bij, op een manier waar duidelijk een niet-reformatorische opvatting uit spreekt, en alsof het over de normaalste zaak gaat. Ik zou het een bedenkelijke zaak vinden, als we op een reformatorisch forum niet meer gewoon naar reformatorische normen en in reformatorische sfeer over zaken m.b.t. relaties zouden kunnen praten.
Voor het bespreken van homofiele zaken hebben we dacht ik ook een ander topic.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 23 okt 2006 10:39

Het gaat in zijn post toch niet over sexualiteit? Hij heeft het gewoon over z'n relatie in het algemeen.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 okt 2006 10:42

toutvabien schreef:Ja joh. Vandaar dat ik reageer. Hahahaha...Zoveel homo´s lopen hier nu ook weer niet rond denk ik.

Reageer jij dan alleen maar op bijdragen van homo's???? :roll:

sorry, maar dat je homo bent is prima maar dat hoeft niet elk topic terug te komen. Ik heb niets tegen homo's (één van de homo's hier op refoweb ken ik persoonlijk en is een toffe gast!) , maar houd wel de onderwerpen bij elkaar!
niet omdat het refoweb is, maar wel om het hier overzichtelijk te houden ;)
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 23 okt 2006 10:48

Hmm, 1 posting en ik word gelijk al beschuldigd van dat ik alleen maar reageer op reacties van homo´s. Of dat ik overal verkondig dat ik homo zou zijn?????? Je trekt wel erg snel je conclusies na de paar berichten die ik hier heb geplaatst.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 okt 2006 10:49

je mag best voor uit kome dat je homo bent, goed zelfs!!

alleen door jou opmerking geeft het mij het idee dat je alleen maar op denkertje reageerd omdat hij homo is.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

toutvabien
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor toutvabien » 23 okt 2006 10:51

Wonderbaarlijk hoe snel mensen conclusies kunnen trekken :lol:

Terug naar “Archief”