artikel in weekblad Yes

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2006 15:13

Lalage schreef:Waarom moet je daar trots op zijn? Niemand gelooft je :(

Hm, je weet toch van jezelf dat je het bewaard hebt voor het huwelijk? Samen met je partner..dus het zou me totaal niet interesseren wat de mensheid er van gelooft :) Bovendien hebben jullie het ook voor jezelf bewaard en niet voor de buitenwereld neem ik aan.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 21 okt 2006 16:09

Idd, wat boeit het als 'n ander het niet gelooft? Het is iets van jou en je partner, je kan er dus beiden trots zijn. Tjonge..wat jammer nou, dat ik buiten de doelgroep val.. :P
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Technico

Berichtdoor Technico » 21 okt 2006 16:13

Wel frapant dat degene die wel een poging zouden durven buiten de doelgroep vallen. Misschien dat als je wel binnen de doelgroep, je opeens ook niet meer wilt? :wink:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2006 16:13

Poesje schreef:Idd, wat boeit het als 'n ander het niet gelooft? Het is iets van jou en je partner, je kan er dus beiden trots zijn. Tjonge..wat jammer nou, dat ik buiten de doelgroep val.. :P

Eh, Poesje, iedere fase in het leven heeft zo zijn charmes, óók de ongehuwde staat 8)

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 21 okt 2006 16:16

Smurffie schreef:
Poesje schreef:Idd, wat boeit het als 'n ander het niet gelooft? Het is iets van jou en je partner, je kan er dus beiden trots zijn. Tjonge..wat jammer nou, dat ik buiten de doelgroep val.. :P

Eh, Poesje, iedere fase in het leven heeft zo zijn charmes, óók de ongehuwde staat 8)

Jaja, dat heeft zeker z'n charmes..maar zo bedoelde ik het niet. Ik had graag mee willen werken aan dit interview, daarom vind ik het jammer.. :)
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2006 16:16

Technico schreef:Wel frapant dat degene die wel een poging zouden durven buiten de doelgroep vallen. Misschien dat als je wel binnen de doelgroep, je opeens ook niet meer wilt? :wink:

Dat zou best eens kunnen ja :) Misschien omdat je dan ook nog eens de privecy van je partner blootstelt..Ik kan het me wel voorstellen dat je je sexuele contacten liever binnenskamers houdt, letterlijk.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 okt 2006 16:42

Smurffie schreef:
Lalage schreef:Waarom moet je daar trots op zijn? Niemand gelooft je :(

Hm, je weet toch van jezelf dat je het bewaard hebt voor het huwelijk? Samen met je partner..dus het zou me totaal niet interesseren wat de mensheid er van gelooft :) Bovendien hebben jullie het ook voor jezelf bewaard en niet voor de buitenwereld neem ik aan.

Ja, het is puur zelfbescherming. Maar trots heeft toch te maken met andere mensen? Dat je het wilt laten zien ofzo?

Ik ben trouwens helemaal niet zo trots op mijn liefdesleven in het verleden, dus ik zou me juist schamen als ik in de Yes kwam met zoiets, alsof iedereen dan moet denken ow wat knap. Je kunt namelijk ook best een stapje te ver gaan zonder all the way te gaan. En ik denk dat nog veel meer christelijke stellen daarmee te maken hebben gehad (of wordt daar ook op gedoeld door Markie e.a.?)

Terug naar “Archief”