Moderator: Moderafo's
Hoe bedoel je? Ik had die rand beter niet kunnen doen?TheShadow schreef:die rand in die onderste foto leid af!
Mooi foto's hoor! Zeker met die vliegtuigstreep!
L'être extraterrestre schreef:Hoe bedoel je? Ik had die rand beter niet kunnen doen?TheShadow schreef:die rand in die onderste foto leid af!
Jups. Bij de bovenste foto heb ik er gewoon een witte rand in gemaakt. Bij de onderste foto heb ik een zwarte rand in de foto geplaatst. Zonder rand vond ik het saai, en rand in een andere kleur helemaal niet mooi... Ben gewoon een zeurTheShadow schreef:L'être extraterrestre schreef:Hoe bedoel je? Ik had die rand beter niet kunnen doen?TheShadow schreef:die rand in die onderste foto leid af!
Jhawel. Het idee van de rand is mooi. Bij de bovenste foto heb je het niet zwarte deel van de rand een hele andere kleur gegeven. Bij de onderste niet en nu loopt de foto er een stukje onderdoor.
Dat is opzich niet erg, maar de foto is op sommige plekken ook zwart, of zeer donker en dan zie je de rand niet meer lopen waardoor het lijkt dat het daar opeens een dikkere rand is geworden.
Ik hoop dat je het snapt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten