Afslanken [deel 2]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 17 okt 2006 23:01

:shock:
dat heb ik echt helemaal niet...
ik weeg volgens mij altijd ongeveer het zelfde, af en toe gaat er een kilo af of bij, maar dat heeft weinig met mn cyclus te maken ;)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 okt 2006 23:16

Gerdien B. schreef:gelukkig niet :P

maar van dikke voeten heb ik gelukkig geen last.
Het zwaarder wegen is ook niet veel. Hooguit 1,5 kilo maar meer ook echt niet

Hm..je houdt extra vocht vast idd :) Maar ach, zolang ik ergens tussen de 56 en 58 blijf vind ik het wel best. Wel of geen menstruatie :)

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 18 okt 2006 07:32

*zucht*

Ik weeg nu 64. Was 61 :? :? :?

Technico

Berichtdoor Technico » 18 okt 2006 08:50

Zal ik ook maar hier posten dan?

Ben op het moment bezig om weer even wat af te vallen. Was intussen wel weer nodig. Een jaar of 3 geleden woog ik 93. Ik ben toen door meer bewegen en minder eten afgevallen tot 78. Nu brak het punt weer aan dat ik de 93 haalde. (Alleen zie ik er wat minder dik uit dan toen, omdat ik nu wat langer ben :) )
Weer terug naar de 78 dus :mrgreen: Ik weeg op dit moment 88,5 en met af en toe een uitschieter hier en daar :oops: ga ik stevig door.

Methode: meer bewegen (alleen moet ik nu gaan sporten waar het de vorige keer automatisch ging omdat ik ineens naar school moest gaan fietsen), en héél weinig eten (p.d. ong. 2 sinaasappels, 4 geroosterde boterhammen, 3 tomaten, 1 ei, 3 bekers yoghurt en een tartaartje)

Succes iedereen ;), ik doe ook mijn best.

@l'être: zo heel dik ben je nu toch ook weer niet? Als je je onprettig voelt bij je gewicht moet je er vooral wat aan doen natuurlijk :)

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 18 okt 2006 10:03

essie, 'k heb echt respect voor je! :)

Ik ben nu bijna 3 weken aan 't lijnen, en 't gaat echt super goed. Voel me er heel goed bij. Ben het goed zat en heb echt zin om er helemaal voor te gaan. d'r is inmiddels 5 kilo af (tenminste, dat was zondag zo ;)) en dr moeten er nog minstens 15 af. hoop dat het gaat lukken, al besef ik wel dat het een heel-veel-maanden-plan gaat worden! :D

Succes allemaal!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 okt 2006 10:13

Succes Jannoek en Technico!

Ik krijg op moment steeds iets meer vertrouwen in mijn lijf. Aangezien na bijna 3 weken niet op letten met wat ik eet en niet wegen, het gewicht gewoon op 67 kilo is gebleven.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 18 okt 2006 10:41

*Is inmiddels twee dagen verder.

Tgaat tot nu toe nog goed met me....Maar kvind het nog wel errug moeilijk om overal van af te blijven. Maar kheb mn best gedaan en dus maandag en dinsdag NIET gesnoept. Dus vandaag gaat dat ook were lukken 8)
Ik hoop alleen voor mezelf dat ik een beetje zelf snel resultaat zie, anders ben ik bang dat mn motivatie heel snel verdwijnt... :(
Maar gelukkig heb ik een lieve partner, die me steeds ff een duwtje in mn rug geeft :wink:

HET GAAT GEWOON LUKKEN!!!!! :mrgreen:
Afbeelding

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 18 okt 2006 13:40

Oef, ik heb een rotweekje..ben ongesteld geworden, en heb veel meer trek in eten dan anders.. Gister was er hier jaarmarkt, en had ik mezelf een SAS-dag beloofd. Even niet aan de lijn denken, en net als de anderen thuis, heerlijke oliebollen eten. Maar was dat alles maar.. M'n zus kwam vanmorgen met een lekkere appeltaart (omdat m'n broertje jarig is) en..ik heb een punt opgegeten. Bah, wat val ik mezelf tegen! :x
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 18 okt 2006 13:43

Ik ken t gevoel ja.. maar probeer er de rest van de dag niet meer aan te denken, en gewoon 'goed' verder te gaan.. ipv te denken nu heb ik toch al iets slechts op, dus t maakt toch allemaal niet meer uit.. Begin gewoon nu opnieuw voor vandaag!
Succes!

Janneke, Dippie, Technico, jullie ook veel succes ermee!
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 18 okt 2006 13:52

Tja, stom is dat..zo dacht ik dus vanmorgen. Maar ik heb mezelf even streng toegesproken, dat ik weer netjes verder moet gaan! :)

Dank je. Jij ook succes! (Hoeveel wil jij trouwens nog kwijt?)
En de anderen ook succes! We go.. :D
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 18 okt 2006 14:39

Wow alle lijners heeeeeel veel succes....!!
Tis ff doorbijten, maar dan heb je ook wat. Want afvallen voelt enorm goed....als je wat bereikt heb. I will support you!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 18 okt 2006 14:41

vaak pepte ik me dan weer op met de gedachte: het is nu eenmaal zo en je kan het beter 's ochtends dan snoepen ipv 's avonds. aangezien je dan meer kans hebt dat alles goed verteerd.
Vandaag hebben wij een markt bij de kerk en de eerste zak oliebollen zijn al in huis :yum:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 18 okt 2006 15:13

Snoepjes en koekjes gaan nu op zich wel, dat laten staan, maar dan die heerlijke oude kaas op mn werk, die is gewoon onmogelijk :(

Maargoed, ik moest bij de cesar therapeut in mn ondergoed gaan staan, pal naast een enorme spiegel, en dat heeft wel ff geholpen haha, dus ik weet weer waarom ik het doe ;)

En een partner die helpt...tja, de mijne vond het die ene keer dat ik 10 kilo afviel super enzo. Maar helaas is het er bij mij zoooo snel weer aan. En als ik dan int weekend wel lekker een frikandel eet, zie ik hem soms kijken en dan zegtie heeeel lief:' Zou je dat wel doen?' Potverdrie...ik wil niet dat iemand helpt of op me let, haha :)

Maar succes mensen, die veel af moeten vallen, want dat is een hele strijd denk ik!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 18 okt 2006 15:18

-3,5

Pms en stress en goed wandelweer. :roll:
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 18 okt 2006 16:08

Johanne schreef:Ik ken t gevoel ja.. maar probeer er de rest van de dag niet meer aan te denken, en gewoon 'goed' verder te gaan.. ipv te denken nu heb ik toch al iets slechts op, dus t maakt toch allemaal niet meer uit.. Begin gewoon nu opnieuw voor vandaag!
Succes!

Janneke, Dippie, Technico, jullie ook veel succes ermee!

Dank je!! :lol:
Afbeelding

Terug naar “Archief”