Wel fijn dat je het zelf door hebt.Smurffie schreef:Desalniettemin een slap excuus om maar niet te stoppen..

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Hm, het was niet de bedoeling naar complimentjes te vissen, ik ben er echt bang voor. Mijn grootste angst is dik worden![]()
Desalniettemin een slap excuus om maar niet te stoppen..
Othello schreef:Smurffie schreef:Hm, het was niet de bedoeling naar complimentjes te vissen, ik ben er echt bang voor. Mijn grootste angst is dik worden![]()
Desalniettemin een slap excuus om maar niet te stoppen..
Ik bedoelde eigenlijk niet jou te complimenteren (wat verbeeld je je wel).
![]()
Ik bedoelde meer dat ik het mij niet kan veurstellen dat uitgerekend jij ooit te dik zult worden...
Denkertje21 schreef:Smurffie schreef:Hm, het was niet de bedoeling naar complimentjes te vissen, ik ben er echt bang voor. Mijn grootste angst is dik worden![]()
Roken is inderdaad een perfect dieet. Je wordt mager tot op het bot: letterlijk dus! broodmager of doodmager?
Othello schreef:Ik dacht er even over mijn laatste 15 sigaretten ritueel op te roken, ofzo. Maar gezien m'n huidige conditie lijkt me dat niet raadzaam...![]()
Enne Smurffie... jij een molenpaard?!
Smurffie schreef:Denkertje21 schreef:Smurffie schreef:Hm, het was niet de bedoeling naar complimentjes te vissen, ik ben er echt bang voor. Mijn grootste angst is dik worden![]()
Roken is inderdaad een perfect dieet. Je wordt mager tot op het bot: letterlijk dus! broodmager of doodmager?
Hm, ik zie mezelf nog niet als een wandelend gratenpakhuis..Ik weet niet welk een voorstelling je van mij hebt..ik zie er heus niet uit als een tochtstrip, al roept baaslief dat alle dagen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 62 gasten