Dat heeft niets met bureaucratie te maken. Elders heb je duidelijk gemaakt dat je bijzonder goed op de hoogte bent van de RKK. Als je dan een vraag stelt in de vorm "Hoe kan X?" wetende dat X niet bestaat, en ik plaats dat in de context van al je bijdragen op dit forum de RKK betreffende, dan lees ik daarin geen vraag, maar je zoveelste uiting van je vijandschap jegens de RKK. Die is je van harte gegund, maar dit topic ben ik gestart met als doel vragen te beantwoorden, aan mensen die vragen hebben.Optimatus schreef:Ik stel een vraag en ik zou daar graag normaal antwoord op willen krijgen en geen bureaucratisch gedoe.
Nogmaals, je eigen bijdragen bepalen de context van wat je schrijft:
- je toont zonder uitzondering diepe minachting voor de RKK;
- je pretendeert grote kennis van de RKK;
- je stelt een vraag over iets waarvan je in dat geval moet weten dat het niet bestaat.
Hoe moet ik dat anders zien? Als je werkelijk een vraag hebt, zal ik die met plezier beantwoorden. Maar als je gewoon weer eens op de RKK wil spugen, dan gun ik je dat van harte, maar dan heb ik daar verder geen antwoord op.
Ik ken je buurvrouw niet, maar de RKK pleegt pas te onderkennen dat iemand in de hemel is (heilig dus) als ze daar vrij zeker van is.Hoe komt het dat, bijvoorbeeld, Don Bosco wel (even plat gezegd) op de heiligenkalender belandt en mijn overleden katholieke buurvrouw niet?