Jess schreef:
Ik ben geen 15 meer, eerder het dubbele!
 sorry, ik zag je aantal berichten even voor je leeftijd aan. nogmaals mijn excuses, maar dan vind ik het helemaal niet vreemd.
  sorry, ik zag je aantal berichten even voor je leeftijd aan. nogmaals mijn excuses, maar dan vind ik het helemaal niet vreemd.  
Moderator: Moderafo's

MrSokkie schreef:Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.
Waarom mag een vrouw niet rijker zijn dan haar man? Bang dat je als man je vrouwtje niet meer kunt beheersen met geld?

Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.

Aragorn schreef:Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.
Mijn vriendin is ouder, rijker en langer dan ik. En ze is geweldig.

? Juist de tweede eigenschap maakt haar uiteraard zo geweldig
rafaell schreef:Aragorn schreef:Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.
Je bedoelt dat ze minder studieschuld heeft
 Maar ze heeft wel een hoger inkomen.
  Maar ze heeft wel een hoger inkomen.rafaell schreef:Aragorn schreef:Jort schreef:Zelf vind ik: een vrouw moet jonger, niet rijker en niet langer dan een man zijn. Aan minstens 2 van deze voorwaarden moet worden voldaan.
Je bedoelt dat ze minder studieschuld heeft

(hij zal dit alleen niet zo snel doen...)
 (hij zal dit alleen niet zo snel doen...)Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten