Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 09 okt 2006 17:49

Onzin, dat alleen homo's die eigenschappen zouden hebben. Volgens mij kom ik volgens die beschrijving ook aardig in de buurt van homo, terwijl ik hartstikke hetero ben.

Wat betreft Katlheen's woorden, ik ben het er helemaal mee eens.
Stel dat iemand denkt dat homoseksuele gevoelens zondig zijn, hij worstelt ermee en bidt tot God of die zijn gevoelens wil veranderen, waarom zou dat dan niet kunnen? Of het ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede...
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 okt 2006 17:51

Denkertje21 schreef:
rosalie83 schreef: Het is bij mij meermalen voorgekomen dat ik verliefd aan het worden was op een jongen en er dan achter kwam dat hij homo was... grommm ;)

Hahaha, we zijn ook zulke schatjes: lief, attent, zorgzaam, invoelend, nooit opdringerig voor meiden, vinden het leuk om mee te gaan winkelen., hebben er oog voor wanneer een vrouw er goed uitziet... Kortom: een betere vriend kun je je niet wensen!

Als de leuke mannen op het forum nu ook eens zagen, konden er hier nog spectaculair leuke dingen gebeuren! yahoooo

Nou, je hebt daarin echt wel gelijk Denkertje21!

Gelukkig heb ik nu een (hartstikke hetero) man die ook lief en zorgzaam is! Hij is alleen niet super de super romantisch, maar hij doet wel zijn best! En hij houdt alleen niet van winkelen. :P

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 okt 2006 17:54

Gershwin schreef:Onzin, dat alleen homo's die eigenschappen zouden hebben. Volgens mij kom ik volgens die beschrijving ook aardig in de buurt van homo, terwijl ik hartstikke hetero ben.

Er wordt hier ook niet gezegd dat alléén homo's die eigenschappen hebben.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 09 okt 2006 17:55

Gershwin schreef:Onzin, dat alleen homo's die eigenschappen zouden hebben. Volgens mij kom ik volgens die beschrijving ook aardig in de buurt van homo, terwijl ik hartstikke hetero ben.

Wat betreft Katlheen's woorden, ik ben het er helemaal mee eens.
Stel dat iemand denkt dat homoseksuele gevoelens zondig zijn, hij worstelt ermee en bidt tot God of die zijn gevoelens wil veranderen, waarom zou dat dan niet kunnen? Of het ook daadwerkelijk gebeurt is een tweede...

Ho ho, 'k heb niet gezegd dat alleen homo's die eigenschappen hebben, maar procentsgewijs denk ik toch wel dat ze in de meerderheid zijn wat dat betreft :wink:

En ja, jij bent ook lief heur;/

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 09 okt 2006 18:20

Hehe, dat wilde ik niet perse horen hoor ;)

Maar ik vind de uitspraak "Homo's zijn zinvolle mensen en kunnen juist door hun geaardheid en alles wat er bij hoort, zinvolle bijdragen leveren aan onze maatschappij...." een beetje loos. Er zijn gewoon meer mannen met vrouwelijke trekjes nodig, en of die al dan niet homo zijn zal mij een worst wezen.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 09 okt 2006 18:22

Gershwin schreef:Hehe, dat wilde ik niet perse horen hoor ;)

Maar ik vind de uitspraak "Homo's zijn zinvolle mensen en kunnen juist door hun geaardheid en alles wat er bij hoort, zinvolle bijdragen leveren aan onze maatschappij...." een beetje loos. Er zijn gewoon meer mannen met vrouwelijke trekjes nodig, en of die al dan niet homo zijn zal mij een worst wezen.

Hm, misschien een onderwerp om uit te diepen voor je studie !:)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 09 okt 2006 18:31

waarom zijn er meer mannen met vrouwelijke trekjes nodig? Ik vind het prima hoor, en werkelijk hartstikke lieve jongens (homo of niet), maar eerlijk gezegd ben ik erg blij dat niet alle mannen zo gevoelig zijn :P

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 09 okt 2006 19:28

Worst of geen worst: het is gewoon een feit dat veel homo's wat invoelender zijn dan veel hetero's. Is niet erg, dat vangen wij wel weer op. En laten we nou eerlijk zijn: wie zijn de grootste schilders, toneelspelers, schrijvers, kappers, filosofen, modeontwerpers, musici en ga zo maar door? Juist, dat zijn heel vaak homo's.

En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals jij Gershwin :lol:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 okt 2006 19:39

Denkertje21 schreef:Worst of geen worst: het is gewoon een feit dat veel homo's wat invoelender zijn dan veel hetero's. Is niet erg, dat vangen wij wel weer op. En laten we nou eerlijk zijn: wie zijn de grootste schilders, toneelspelers, schrijvers, kappers, filosofen, modeontwerpers, musici en ga zo maar door? Juist, dat zijn heel vaak homo's.

En natuurlijk zijn er uitzonderingen zoals jij Gershwin :lol:

Oeiii dat klinkt wel heel eigendunkerig Denkertje21! neeschudden
Hihi ;)

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 09 okt 2006 20:57

maar geef hem eens ongelijk :wink: het klopt inderdaad wel.
Auf Wiedersehen!

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 09 okt 2006 20:58

T. Lindeman schreef:maar geef hem eens ongelijk :wink: het klopt inderdaad wel.

Ja het klopt hartstikke! Heus niet altijd en in elk geval, maar wel vaak.

Homo's zijn gewoon leuk! :mrgreen:

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 09 okt 2006 21:36

rosalie83 schreef:
T. Lindeman schreef:maar geef hem eens ongelijk :wink: het klopt inderdaad wel.

Ja het klopt hartstikke! Heus niet altijd en in elk geval, maar wel vaak.

Homo's zijn gewoon leuk! :mrgreen:

Kijk nou uit, straks willen alle hetero's homo worden!!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 okt 2006 22:56

No way.

Er wordt hier weer flink met stereotypen rondgesmeten, alsof heteromannen allemaal botte neanderthalers zouden zijn die niet met vrouwen om weten te gaan en alleen maar hun één-ogige bandiet achterna paraderen en homo's allemaal zo geweldig invoelend en creatief en vrouwvriendelijk zouden zijn.
Ik ben aardig hetero, maar ik kleed nooit vrouwen met m'n ogen uit, ben niet opdringerig, ben geen botte l*l en denk niet alleen aan seks, bier en voetbal en hou van winkelen.

Mijn vriendin vindt het soms overigens wel aardig om naar een homodiscotheek te gaan omdat ze dan niet gelijk door allerlei mannen besprongen wordt, maar dat ligt niet zozeer aan het feit dat die zo invoelend zijn. Ze botvieren hun lusten gewoon op mannen ipv op vrouwen.

Daarbij komt dat er in de hersenen geen directe relatie is tussen de vrouwelijkheid van een man en zijn geaardheid. Er is wel een bepaalde correlatie, maar het zijn zaken die in afgescheiden hersendelen bepaald worden.

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 09 okt 2006 23:43

Aragorn schreef:Daarbij komt dat er in de hersenen geen directe relatie is tussen de vrouwelijkheid van een man en zijn geaardheid. Er is wel een bepaalde correlatie, maar het zijn zaken die in afgescheiden hersendelen bepaald worden.

Weet ik niet. Een vriendin van mij pikt zo de homo's tussen een groep jongens uit. En ze zit er zowat nooit naast.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 10 okt 2006 00:52

Ach, je moet de homo's die zich na acceptatie van hun geaardheid bewust een meer verwijfde air aanmeten ook niet onderschatten. :P

Ik beweerde overigens ook niet dat er geen verband bestaat, want er is idd wel degelijk een correlatie. Maar geen direct verband.

Terug naar “Archief”