Moderator: Moderafo's
Theophilus Parresius schreef:Hoi, Hoi.
Ik ben net nieuw op het forum. Ik las ook in het RD dat de jeugd zo werelds leeft. Dat is heel erg eigenlijk, want door al die zondes ontkent men eigenlijk het bestaan van God. Ik denk dat dit allemaal ook te wijten is aan de dominees. Zij praten de laatste 50 jaar bijna alleen maar over aanbod van genade, en ondertussen laat men de refojeugd naar de hel hollen.
Theophilus Parresius schreef:Hoi, Hoi.
Ik ben net nieuw op het forum. Ik las ook in het RD dat de jeugd zo werelds leeft. Dat is heel erg eigenlijk, want door al die zondes ontkent men eigenlijk het bestaan van God. Ik denk dat dit allemaal ook te wijten is aan de dominees. Zij praten de laatste 50 jaar bijna alleen maar over aanbod van genade, en ondertussen laat men de refojeugd naar de hel hollen.
JialiKelly schreef:Dat is voor niet-christenen heel moeilijk te begrijpen, al die verschillen tussen kerken.
jacob schreef:Ik wilde nou ook weer niet zeggen dat ik geen christenen ben. Al hou ik eer zelf aangepast geloof aan over. Maar die verschillen zitten onderling in de refometoriese kerken? Vreemd. Dan zou je toch gaan twijfelen welke nou de juiste is?
jacob schreef:Mag ik hier ook even een filmtip geven.
Probeer aan de film Fanfaren te komen.
Van een al lang overleden filmaker waar de naam me even ontschoten is.
Lekker in zwart wit en oudbollig.
Geen gefloek en als bekende nederlander speeld een piepjonge Albert Mol.
De film komt ergen tussen 1955 en 1959 en is niet op dvd tekrijgen
Jitse schreef:Ik kijk niet vaak een film.
maar een film zoeken zonder sex, geweld, vloeken. Is denk ik vrij lastig!!!!
Daarbij als je een film huurd kan je wel ongeveer lezen wat er gaat komen, maar of er niet in wordt gevloekt, kan je volgens mij niet van te voren weten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten